Champagne77 skrev 2008-12-15 15:46:22 följande:
Ja, vi har väl nästan bestämt oss, men blev bara så paff när han satte igång o pratade MASSA nackdelar om cam och att de därför valt Teutonia som "helt klart är bäst"... Men, men så säger man väl alltid om sin egen vagn...När (om?) vi bestämmer oss för cam så kommer ju nästa problem...färgen... Är det bäst att ha en neutral färg som bas? Vi tänkte först grå bas och röd canvas, men efter lite tryckeri på deras hemsida tycker jag röd bas och svart canvas är snyggare. Vad tycker ni? Vi vet vad som ligger i min mage, men jag vill inte köpa vagn efter kön...Har ni köpt till något mer än det som ingår i baspaketet, d v s sitt/liggdel, chassi och shoppingkorgen?
Jag skulle välja en neutral bas som grå,brun eller sand och sedan komplettera med ett topptyg som man gillar. Det blir enklare att byta topptyg om man har en neutral bas. Men det är bara min åsikt.
Vi köpte åkpåse direkt då vi köpte våran första bugga på vintern. Sen är parasollet bra att ha samt mugghållaren. Den används mycket, särsklit i början då man ska dricka en del då man ammar.