Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

1.Kan man fälla vagnen UTAN ATT TA LOSS SITTDELEN? JA
    2. Kan man vända sittdelen så att sonen åker vänd mot mig? JA
    3. Hur är fjädringen? Är den kanske helt stum och hemskt stötig? Geckon hade kanonbra fjädring, det kanske är samma på Been? Helt ok men då alla hjulen är relativt hårda blir nog fjädringen ngt hårdare än på Geckon.
    4. Visst kan man köpa lösa sufletter för att byta färg på vagnen? Pris?
    Ja, kostar 390.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mama77 skrev 2008-12-16 11:54:27 följande:
    I helgen har vi varit på Bugaboos huvudkontor i Amsterdam. Någon som vill veta hemlisar?? De kommer göra flera mönstrade klädslar, olika designer som kommer göra under olika perioder. Paul Frank är ju stor i Holland, och dessa saker kommer ju i Januari som alla säkert vet.De håller på med en ny vagn......men det dröjer nog 1-2 år innan den är klar. Misstänker starkt att det är en syskonvagn. Fick några hintar.De verkar vara mycket på gång, ska bli spännande att se...Om 1 månad kommer DAYTRIP i Stockholm upp på deras hemsida.De har en Community som heter FRIENDS -där man kan gå in och registrera sig...kolla på deras hemsida och registrera dig och din vagn..
    Oj spännande.....Varför fick du komma dit?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mama77 skrev 2008-12-16 12:25:17 följande:
    stargirl-vi vann en resa dit. Har varit med att skapat Stockholms Daytrip.De var super. så coolt kontor! har tagit foton med..Kommer på min blogg senare!
    Wow....vad häftigt. Kul, hojta till när du har lagt bilder på bloggen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    pucken skrev 2008-12-16 18:16:33 följande:
    jag har precis fått hem min beggade cameleon, och såg att det var en rätt stor reva i gummit på handtaget (mannen missade den när han kollade). är det nån som vet vad det skulle kosta att byta gummit på bara ena sidan? vad kostar det att byta gummit på den där bågen som går tvärs över vagnen?
    Den går att byta nu. Man kan köpa ett set att bya ut gummit. Maila till [email protected] så kan de hjälpa dig.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Leonell skrev 2008-12-16 17:19:31 följande:
    OJ OJ Ny i tråden, har försökt läsa ikapp lite men börjar bli skraj... Beställde en cam från babytrader i fredags...verkar som att många haft problem med nya chassit o sen haft problem med babytrader... :( men lite sent att ångra sig nu, paketet är redan skickat... Ja det verkar bara vara att hålla tummarna för att chassit e felfritt... Läste även något rykte om att camen kommer prishöjas i januari, är det någon som vet nåt om det? någon som kan bekräfta eller är det bara troliga spekulationer änsålänge?
    10% är vad som har sagts i denna tråden men det har även sagts 1 feb 2009.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Joddan skrev 2008-12-17 08:50:56 följande:
    Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...? Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
    Jag gillade INTE oth Buggy Mummy. den glider ur vagnen och är svår att öppna och hålla öppen då man är inne. Inte alls funktionell.

Vi har haft en massa olika åkpåsar men funktionellt är Buggans egna bäst anser jag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-12-17 09:42:40 följande:
    Nää, alla glider inte. Silver och guld buggy mummy är av annat material och glider inte som de andra och kan dessutom vika de över ryggen så sitter perfekt i bugaboo
    Ahaaa, vi har haft svart och lime. Men gillade inte modellen heller med blixtlås i mitten.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    danosani skrev 2008-12-17 09:52:10 följande:
    Hejsan!En smakrådsfråga: har en Cam med grå bas och äldre rosa fleecen, samt OiOi Hobo, den gråsvarta. Är Bugaboos egna grå åkpåse snyggast eller Elodies svarta Velvet?!Har hittat en Velvet ny för 700:- som är min om jag vill ha den.. Beslutsångeeeest.
    Svårt....buggans grå skulle jag säga då jag inte vet hur elodies är.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    elims skrev 2008-12-17 11:32:10 följande:
    Någon här som har en bugaboo travel bag?Vi ska flyga nästa vecka och jag funderar på om man skulle testa att smuggla med lite extra blöjor i buggans resväska någon som gjort det? "får" man?
    Ja det gör vi jämt. På vägen dit smugglar vi med blöjor och på vägen hem smutskläder *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    AnitaAndersson skrev 2008-12-17 12:07:46 följande:
    Hej!Här e en som inte har läst varenda inlägg itråden, så jag ställer lite frågor som det kanske redan finns svar på ;) Är det samma mugghållare till Bee och Cam? Eller är det olika modeller? Sen är det så att jag har kört sönder ena bakdäcket på min bee ( fastnade i rulltrappan, klantigt gjort av mej! ) .. men för den delen så är det ingen som säger att man strängt INTE får åka rulltrappa. Någon mer som varit med om det kanske? Jag har iaf visat dom på B-proffsen om min problem, och verkstan visste inte ens hur man bytte däcket. Så han skulle maila Bugaboo i Holland om svar, det har nu gått 8dagar utan att dom hört av sig. Hur länge ska man egentligen vänta?? Det verkar ju inte sååå svårt att byta däcket. Mvh Anita
    Samma mugghållare. Har gummit bara "hoppat av" eller har gummit gått sönder? Om den bara hoppat av kan du peta tillbaka den med en nyckel eller en kniv.
    Man kan byta däck både fram o bak. Man får ett däcklagnings set. Enkelt att byta.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16