• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Så du går med mig till Bonti?

Nikas skrev 2009-01-15 21:24:28 följande:
    modestyclara skrev 2009-01-15 19:26:33 följande: Har ändrat mig... blir ingen klarblå åkpåse, det blir ett blått toptyg istället. Min snälla moster köper den till oss, hon älskar min Liam massor och vill gärna sponsra toptyget till hans fina vagn :D Yeeeey! Ska köpa det IMORGON på Bonti :D Och min Hobo Retro Sherba Ocean kommer förmodligen imorrn den med... *dreggel dreggel*
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Nikas

Dofsing skrev 2009-01-15 21:08:46 följande:

Hej!Jag har verkligen problem med Bugaboos regnskydd. Har varit inne och läst i FAQ men jag får ändå inte det på plats utan det känns som att det är för litet. Jag kan inte dra den svarta delen över ramen. Det räcker inte till. Är det någon mer som har det problemet eller har jag helt enkelt fått ett måndagsexemplar?
    Oh yes, jag har samma problem. Hajjar inte HUR i helsike det ska få plats på hela vagnen... sen så gillar jag inte det regnskyddet tycker det tar mycket plats. Har faktiskt köpt (efter att ha frågat en Buggamamma på stan vart hon köpt sitt) ett Tulsa Regnskydd, svart med skitsnyggt blommönster på :D 279 kr tror jag det kostar på Bonti/Babyland/Babyproffsen
  • panzermensch

Var köper man det där blommiga regnskyddet? Nått med ida

• panzermensch

*Planerar sin morgondag*
    Tror det blir P&T vagnen

• Dofsing

Det som jag gillar med Bugaboos regnskydd är luckan framtill. Jag har haft ett annat regnskydd innan med bara ett hål framtill och regnar det mycket eller blåser så regnar det in där. Vet ni om det finns något annat regnskydd som Bugaboos med en sådan lucka där det inte regnar in?

• Riskiflickan

jag gillar axel och idas nya regnskydd i svart med guldstjärnor, är lite större än det andra (täcker vagnen bättre), har resår runt, inte massa remmar å man kan täcka för om barnet sover, eller ha öppet luckan om de vill se ut... smidigt! :) passar fint på bugaboo tycker jag, mycket lätt att ta på å tål kallt väder.

• panzermensch

Axel o Ida var det! Tack Var hittar man dom?

• FridaLee
    Shoegirl skrev 2009-01-15 21:19:41 följande:
    Jag har ingen McLaren men nej det tror jag inte. Blöjor och kläder ja, men vagn nej.
    ok, nä tänkte det men hoppades. tack för svaret
  • Riskiflickan

panzermensch skrev 2009-01-15 21:35:05 följande:

Axel o Ida var det! Tack Var hittar man dom?
    kidzshopen har de gamla med blommor, det nya får man beställa från deras egen hemsida www.axelida.com
  • Kajsan
    panzermensch skrev 2009-01-15 21:30:18 följande:
    *Planerar sin morgondag* Tror det blir P&T vagnen
    Åå har du en sån? Vilken modell? Vilken färg?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16