• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    panzermensch skrev 2009-01-15 20:21:39 följande:
    Inte hunnit Och när vi väl kom in till stan för vi skulle ut och äta efter jobbet med barnen så hade de hunnit stänga..d umma tobakshandel som inte har specialöppet för mig vill du leka med mig i morrn? Ska kika och shoppa
    Va taskigt, höll de inte öppet extra för dig! Vart ska du shoppa? Ska in till nk imon (om jag kan lämna på dagis, har halsfluss och ätit pencilin i några dar så planerat att de ska tbax till d imorron) o ta en fika där sedan shoppa lite presenter, ena tjejan fyller år nästa vecka.  
  • panzermensch

Ja jag droppar dottern på odenplan (stora) och sen börjar jag väl där med frukostfika på coffeehouse like I use to. Sen blir det välpromenad därifrån med bonti, haven.. sen drottninggatan bort och gallerian osv vem vet

SooJuicy skrev 2009-01-15 20:37:25 följande:
    Va taskigt, höll de inte öppet extra för dig! Vart ska du shoppa? Ska in till nk imon (om jag kan lämna på dagis, har halsfluss och ätit pencilin i några dar så planerat att de ska tbax till d imorron) o ta en fika där sedan shoppa lite presenter, ena tjejan fyller år nästa vecka.  
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-15 20:38:35 följande:
    Ja jag droppar dottern på odenplan (stora) och sen börjar jag väl där med frukostfika på coffeehouse like I use to. Sen blir det välpromenad därifrån med bonti, haven.. sen drottninggatan bort och gallerian osv vem vet
    *avis* Vill osså
    My sugar is raw
  • panzermensch

skolka och häng på

Shoegirl skrev 2009-01-15 20:56:35 följande:
    *avis* Vill osså
    Måste till FK och fixa så karln får FP dagar dock
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2009-01-15 20:56:35 följande:
    *avis* Vill osså
    Jag med! Jag med!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • panzermensch

Haha kom då Ring och sjukanmäl er och häng på

• modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-15 20:38:35 följande:

Den som inte hade foglossning
  • modestyclara

Nikas skrev 2009-01-15 20:32:31 följande:

modestyclara skrev 2009-01-15 19:29:59 följande:
    Hehe nu vet jag inte alls vad jag ska göra, för jag "råkade" gå in på Bonti idag och såg att de hade rea på så sjuuuukt söta bodysuits/overaller i helt galet snygg grönblå färg i någon sorts plysh av det tunnare slaget... 50% rea! Så jag köpte... :S :D hahaha så nu har jag TRE overaller *förbaskade galning*
    Äsch, du får väl ha den ena overallen till hösten och lite ombyte i vår skadar väl inte?
  • panzermensch

Jag har det men går går går! Enda som hjälper, jag går sakta och med medvetna höftknyck för då släpper de sjukt men enligt min BM faktiskt en sak som funkar.. sjukt

modestyclara skrev 2009-01-15 21:01:25 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-15 20:38:35 följande: Den som inte hade foglossning
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-15 21:02:14 följande:

Jag har det men går går går! Enda som hjälper, jag går sakta och med medvetna höftknyck för då släpper de sjukt men enligt min BM faktiskt en sak som funkar.. sjukt
    Jag är mer för myrsteg och sedan sidoläge i mjuksoffa... Ni ska se mig på byggen med 10 entreprenörer i hasorna gåendes myrsteg
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16