• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Eller hur

Emmsan skrev 2009-01-16 21:39:12 följande:
    ja det kan jag tro..ja en UJ MÅSTE du ha :)
    *klurar på hur många skötväskor man har* 1 mer än vagn vet jag
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • skrutthumlan2

tänkte höra med er som rest med era bugaboo i bugaboos transportväskor, har det varit några problem att skicka iväg dem med övriga vagnar, eller har ni fått checka in vagnarna som "vanligt" bagage, dvs att vagnen räknats in i den tilåtna vikten....hoppas ngn kan svara!

• modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-16 21:37:31 följande:

Sen suktar jag på en uj double och en singel så kanske 6 snart ska bara bli rik igen.. blev fattig idag
    härmapa
  • panzermensch

Meh Dubbeln vill karln ha haha, jag vill ha singel

modestyclara skrev 2009-01-16 21:46:44 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-16 21:37:31 följande: härmapa
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • AnniPanni

skrutthumlan2 skrev 2009-01-16 21:40:50 följande:

tänkte höra med er som rest med era bugaboo i bugaboos transportväskor, har det varit några problem att skicka iväg dem med övriga vagnar, eller har ni fått checka in vagnarna som "vanligt" bagage, dvs att vagnen räknats in i den tilåtna vikten....hoppas ngn kan svara!
    Gått som barnvagn. Enda kommentarer var aha smart väska! Den ser ut att tåla en del. De "röntgar" ju alla barnvagnar i sina emballage så det är inga problem. Detta är iof på Arlanda, sen kanske det är oanorlunda på andra ställen.
    Sen får man oftast hämta ut den på "special bagage" - som vanligt med andra ord.
  • Simple me
    Det ljuva livet skrev 2009-01-16 21:31:03 följande:
    God afton i tråden!Någon som vet hur skip*hops denimväskor passar med buggans denim? *fått behov*
    Det funkar,inte riktigt samma denim nyans men det går absolut
  • Det ljuva livet
    Simple me skrev 2009-01-16 21:58:10 följande:
    Det funkar,inte riktigt samma denim nyans men det går absolut
    Tack för ditt svar Är det så att man stör sig om man är überpetig när det gäller färger? *that´s me*
  • Senap

Sambon blev helt tyst när jag sa att det fanns billig Bee.
    Efter ett tag erkände han: Om jag ylar att jag vill ha så åker vi och köper en.
    Moahahahahaha!
    Men vi har kommit överens att snåla tills FK behagar meddela om min sjukpenning.
    Men han mig! (och mina laster)

My sugar is raw
  • Sogu
    FridaLee skrev 2009-01-16 21:01:01 följande:
    jag har i mitt galleri
    Just det, det var du ja.. och du som hade den snygga hobon oxå.... vill ha den oxå!!
    Det är snyggt med brun-sand... men oxå brun-offwhite... men tänkte eftersom de var rea på haven så kunde man passa på o shoppa sand istället... men det är canvas du har eller? Undra om det är lika fint med fleece? Vad tror ni? Vad köper de flesta - canvas eller fleece?
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-16 22:04:23 följande:

Sambon blev helt tyst när jag sa att det fanns billig Bee. Efter ett tag erkände han: Om jag ylar att jag vill ha så åker vi och köper en. Moahahahahaha! Men vi har kommit överens att snåla tills FK behagar meddela om min sjukpenning. Men han mig! (och mina laster)
    Min man sa sammanbitet: inga fler vagnar nu. Har köpt två senaste månaden... Har ett svagt minne av att vi kom överens om inga fler vagnar när vi bestämde oss för en trea... jag skyller på hormoner... Hur lång tid tar FK på sig att besluta? Jag blev sjukskriven 50% från igår jag...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16