• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imsa

har förstått att många har en "dagisvagn" eller sulky som komplement till bb. ni som har det, vad har ni för vagn?

jag har varit sugen på en qiunny zapp men var och provade den idag med dottern. Hon var ända nere med fötterna där dom ska vara (hrm vet inte hur jag ska förklara, hoppas ni förstår). Och den är ju inte fällbar, vilket jag inte kan förstå. Det kan ju inte vara så svårt att göra som UJ´n i ryggen på den. Men den är snygg och lätt och lite kruxig att fälla ihopa.

tittade även på en city mini från babyjogger.com/
    den var lätt att fälla ihop, lätt att räta ut och den var fällbar. Men känns lite klumpig men bra med funktioner.

dottern är snart ett så man bör väl ha möjlighet att fälla ryggen kan jag tycka?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • modestyclara

imsa skrev 2009-01-16 20:42:42 följande:

har förstått att många har en "dagisvagn" eller sulky som komplement till bb. ni som har det, vad har ni för vagn? jag har varit sugen på en qiunny zapp men var och provade den idag med dottern. Hon var ända nere med fötterna där dom ska vara (hrm vet inte hur jag ska förklara, hoppas ni förstår). Och den är ju inte fällbar, vilket jag inte kan förstå. Det kan ju inte vara så svårt att göra som UJ´n i ryggen på den. Men den är snygg och lätt och lite kruxig att fälla ihopa.tittade även på en city mini från babyjogger.com/den var lätt att fälla ihop, lätt att räta ut och den var fällbar. Men känns lite klumpig men bra med funktioner.dottern är snart ett så man bör väl ha möjlighet att fälla ryggen kan jag tycka?
    Jag lämnar bugga och UJ på fsk. Ordentligt lås bara.
  • panzermensch

Har både scooter och race Båda funkar innan 1.. gjort för mig med mina

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

För er som behöver ett skratt:

Den smittar

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Senap
    Svar på #3591
    Jag har en Zapp - men för att den är kanon när man reser (flyger själv med barn) då den är liten nog att ta som handbagage.
    På dagis hade vi buggan. Men de sover inte ute i vagnen utan de är inlåsta i barnvagnsrum.
    My sugar is raw
  • loveliva

Kan man ha cammens framhjul med fjärdring på en frog ?

Underbara älskade barn
  • loveliva

Eller man kanske inte ska ha en frog överhuvudtaget ??? Blev lite sugen bara...

Underbara älskade barn
  • Simple me
    loveliva skrev 2009-01-16 20:48:54 följande:
    Kan man ha cammens framhjul med fjärdring på en frog ?
    japp det funkar kanoners
  • FridaLee
    Sogu skrev 2009-01-16 20:29:45 följande:
    Nån som har brun bas och sand-top? Har sett nån som har det men minns inte vem..?
    jag har i mitt galleri
  • FridaLee

tipps till den som inte kan ta sig till haven vissa bugga prylar ligger ute på rea på hemsidan, bara att klicka hem

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16