• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

vet ej vad Men hon frågade till vilken vagn vi letade till för de hade lite till alla

Lille Mammsen skrev 2009-01-17 00:37:07 följande:
    Vad till Gecko???
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Usch är så seg och slö i hela kroppen, Ida har 39,8 i temp och Elvira är en allmän terror som låter sååå högt just nu Vill sova meer!

• idacathrine

Oj oj det var länge sedan jag hängde i en Bugabootråd, slänger in en fråga nu och hoppas på svar...

Vi har bestämt oss för att sälja vår Bugaboo Cameleon som (om jag inte minns fel) är köpt i Januari 08. Dom senaste månaderna är den inte använd speciellt mycket = alltså finfint skick!
    Vi tänkte sälja den med topptyget Röd Canvas som är använt ute i ca 3 veckor. Det är det nya chassit och vi har fått det utbytt en gång, vårat chassi är alltså inte heller mycket använt.

Vi har lite tillbehör men om jag inte minns fel har ni tipsat andra om att sälja sånt försig..

Vi ska lägga upp en annons på blocket men vet inte riktigt för hur mycket - vad tycker ni den kan säljas för?

• panzermensch

6500 och tillbehören skilt sen räkna med ev prut på en 500kr?

• idacathrine

Ja, det låter bra! Jag och min man pratade om 6000 kronor men folk prutar ju gärna så att lägga upp på 6500 kronor är nog bra, vi är redo att gå ner lite i pris om någon tycker att det är för mycket.

Vill ju gärna ha vagnen såld _ganska_ snabbt, inte en annons som ligger uppe i flera veckor ;(

panzermensch skrev 2009-01-17 10:12:39 följande:
    6500 och tillbehören skilt sen räkna med ev prut på en 500kr?
  • panzermensch

Kikar på en helt ny liggdel med madrass o allt - denim + ligglock. Vad är värt att ge för det?

• galgbacke
    idacathrine skrev 2009-01-17 09:57:41 följande:
    Oj oj det var länge sedan jag hängde i en Bugabootråd, slänger in en fråga nu och hoppas på svar...Vi har bestämt oss för att sälja vår Bugaboo Cameleon som (om jag inte minns fel) är köpt i Januari 08. Dom senaste månaderna är den inte använd speciellt mycket = alltså finfint skick! Vi tänkte sälja den med topptyget Röd Canvas som är använt ute i ca 3 veckor. Det är det nya chassit och vi har fått det utbytt en gång, vårat chassi är alltså inte heller mycket använt. Vi har lite tillbehör men om jag inte minns fel har ni tipsat andra om att sälja sånt försig.. Vi ska lägga upp en annons på blocket men vet inte riktigt för hur mycket - vad tycker ni den kan säljas för?
    Men Ida ska du bli bugaboolös nu? :(
    i love me
  • imaj

Madrassen kostar 775kr ny
    Liggdelsklädseln 665kr
    Pinnarna kostar väl typ 100kr tillsammans och liggdelslocket borde ligga på ungefär 250kr...

Så en ny liggdel inkl. allt kostar ungefär 1800kr.
    Själv skulle jag nog inte lägga mer än 1000kr på beggat, möjligtvis lite mer om jag verkligen vill ha den ...

panzermensch skrev 2009-01-17 12:58:58 följande:
    Kikar på en helt ny liggdel med madrass o allt - denim + ligglock. Vad är värt att ge för det?
  • panzermensch

okej för tänkte typ 1000 inkl frakt då.. men lät mycket i huvudet

är denim snyggt?

imaj skrev 2009-01-17 13:12:24 följande:
    Madrassen kostar 775kr ny Liggdelsklädseln 665kr Pinnarna kostar väl typ 100kr tillsammans och liggdelslocket borde ligga på ungefär 250kr... Så en ny liggdel inkl. allt kostar ungefär 1800kr. Själv skulle jag nog inte lägga mer än 1000kr på beggat, möjligtvis lite mer om jag verkligen vill ha den ...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16