• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Isanna
    Shoegirl skrev 2009-01-16 22:04:23 följande:
    Sambon blev helt tyst när jag sa att det fanns billig Bee. Efter ett tag erkände han: Om jag ylar att jag vill ha så åker vi och köper en. Moahahahahaha! Men vi har kommit överens att snåla tills FK behagar meddela om min sjukpenning. Men han mig! (och mina laster)
    Ja är inte det kärlek så säg!
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-01-16 22:11:13 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-16 22:04:23 följande: Min man sa sammanbitet: inga fler vagnar nu. Har köpt två senaste månaden... Har ett svagt minne av att vi kom överens om inga fler vagnar när vi bestämde oss för en trea... jag skyller på hormoner... Hur lång tid tar FK på sig att besluta? Jag blev sjukskriven 50% från igår jag...
    Jag har ingen aning. Sitter mest utan pengar och är orolig att de inte godkänner illamåendet då det är normaaaaalt när man är gravid.
    My sugar is raw
  • Senap
    Isanna skrev 2009-01-16 22:11:49 följande:
    Ja är inte det kärlek så säg!
    Vill mena det
    My sugar is raw
  • FridaLee
    Sogu skrev 2009-01-16 22:06:32 följande:
    Just det, det var du ja.. och du som hade den snygga hobon oxå.... vill ha den oxå!! Det är snyggt med brun-sand... men oxå brun-offwhite... men tänkte eftersom de var rea på haven så kunde man passa på o shoppa sand istället... men det är canvas du har eller? Undra om det är lika fint med fleece? Vad tror ni? Vad köper de flesta - canvas eller fleece?
    ja jag gillar sand och älskar min hobo Skrattande vill ha rosa och gul topp med! skulle köppt fleecen på rea om jag var du, tror att canvasen är den som säljs mest. offwhite är ju skit snygg den med
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-16 22:13:24 följande:

Jag har ingen aning. Sitter mest utan pengar och är orolig att de inte godkänner illamåendet då det är normaaaaalt när man är gravid.
    Precis. Foglossning så man inte kan gå är också normalt. Hr du provat link? Funkar hyfsat på mig. sen finns det nåt skum som heter gavescon som stänger magmunnen... Men jag läste nyligen i en föräldratidning om att FK fått backa ang. foglossning iaf...
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-16 22:17:06 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-16 22:13:24 följande: Precis. Foglossning så man inte kan gå är också normalt. Hr du provat link? Funkar hyfsat på mig. sen finns det nåt skum som heter gavescon som stänger magmunnen... Men jag läste nyligen i en föräldratidning om att FK fått backa ang. foglossning iaf...
    jag fick igenom min sjukskrivning med foglossning utan tjaffs, tror de insett att folk inte kan jobba om man har svår foglossning.
  • Senap
    Svar på #3625
    BM överlade om de skulle lägga in mig på dropp vid nyår - normaaaalt!
    Hade jag pengar hade jag definitivt unnat mig lite Buggaprylar som tröst!
    My sugar is raw
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-16 22:19:39 följande:
    jag fick igenom min sjukskrivning med foglossning utan tjaffs, tror de insett att folk inte kan jobba om man har svår foglossning.
    Nä hoppas det. Borde de väl fatta att man inte kan var ute och klättra runt på byggen...
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-16 22:21:51 följande:
    Nä hoppas det. Borde de väl fatta att man inte kan var ute och klättra runt på byggen...
    jo de borde de fatta tycker man.
  • vetta

modestyclara skrev 2009-01-16 18:09:22 följande:

vetta skrev 2009-01-15 22:38:48 följande:
    Jag tror det var så att man skulle ta loss liggdel/sittdelschassi samt hjul och varukorg. Dra ut handtaget på högsta läget, spänn åt spännena. Vänd chassit upp och ner och tryck handtaget mot en våg. Kolla vid vilken vikt på vågen som handtaget glider. Har för mig att gränsen för reklammation var 30 kg men jag har uselt sifferminne så det svär jag inte på...
    tackar, det blir att testa i helgen...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16