• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-18 13:25:21 följande:

Intressant att TVÅ olika säljare bor i samma del av sthlm säljer likadana kopior på buggavagnen på tradera och båda nya i kartong typ.. hmm
    Hur går det med städningen? Dammsuger du nätet
  • panzermensch

Tyst kvinna

modestyclara skrev 2009-01-18 13:26:50 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-18 13:25:21 följande: Hur går det med städningen? Dammsuger du nätet
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-18 13:27:32 följande:

Tyst kvinna
    jag städar för fullt här i soffan. Eller rättare sagt Tord dammsuger köket... ;-P
  • panzermensch

Har faktiskt diskat lite och startat ny tvättmaskin

modestyclara skrev 2009-01-18 13:29:28 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-18 13:27:32 följande: jag städar för fullt här i soffan. Eller rättare sagt Tord dammsuger köket... ;-P
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Alisa

Ni som haft offwhite åkpåse, hur har det fungerat?

Är orolig att det ska bli smutsigt hela tiden (kommer att börja använda den om någon dryg månad till lillflickan, då 4 mån så hon har ju inte börjat gå), men det skulle vara så oerhört snyggt till övriga vagnen (läs:sufletten) 

www.familjeliv.se/hem/alisa/galleri.php%F6r+Leias+ankomst

Och det går ju att skaffa en annan åkpåse till hösten när det blir mer smutsigt, och ha fler att välja mellan.
    Annars är ju grått praktiskt...  men tråkigt 

• Emmsan
    Alisa skrev 2009-01-18 13:47:58 följande:
    Ni som haft offwhite åkpåse, hur har det fungerat?Är orolig att det ska bli smutsigt hela tiden (kommer att börja använda den om någon dryg månad till lillflickan, då 4 mån så hon har ju inte börjat gå), men det skulle vara så oerhört snyggt till övriga vagnen (läs:sufletten)  www.familjeliv.se/hem/alisa/galleri.php?cur_a...Och det går ju att skaffa en annan åkpåse till hösten när det blir mer smutsigt, och ha fler att välja mellan.Annars är ju grått praktiskt...  men tråkigt 
    har använt min i ngr månader o tvättat den en ggn observera att då har jag syskon som gäärna hänger över vagnen o grisar ner  så så farligt tycker inte jag att det har varit iallafall ääälskar min åkpåse
  • Alexa

Jag skojar inte men jag har hittat en apsnygg skötväska från BRIO av alla märken.. En brun.. Sååå himla fin.. 695:-.. Skall se om jag hittar en bild.. :-9

• Alexa

Skit i länken.. Här är den... Fanns inte i helbrun på hemsidan men denna var ju faktiskt rätt snygg den med..

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16