• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MammatillO

Jag har en och jag upplever inte alls att den blir skitig :)

Det enda är att kläder osv kan ju "fälla" så åkpåsen drar åt sig men då är det bara att andvända en klädroller :)

Alisa skrev 2009-01-18 13:47:58 följande:
    Ni som haft offwhite åkpåse, hur har det fungerat?Är orolig att det ska bli smutsigt hela tiden (kommer att börja använda den om någon dryg månad till lillflickan, då 4 mån så hon har ju inte börjat gå), men det skulle vara så oerhört snyggt till övriga vagnen (läs:sufletten)  www.familjeliv.se/hem/alisa/galleri.php det går ju att skaffa en annan åkpåse till hösten när det blir mer smutsigt, och ha fler att välja mellan.Annars är ju grått praktiskt...  men tråkigt 
  • Lejån

Jag klappade på en Gaia& co igår och rackarns vad fina fack det var i den! Synd bara att den var brun. Eller tur, beroende på vem man frågar...

VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
  • Lejån
    hannastina skrev 2009-01-18 15:36:15 följande:
    Nytt försök! Ingen som har koll på höjden på handtaget på Frog?!
    Från golv till handtag eller?
    VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
  • hannastina

Lejån skrev 2009-01-18 15:38:03 följande:

Från golv till handtag eller?
    Ja, styrhöjden. Måste kolla om höjden räcker till eller om vi behöver ett justerbart handtag.
  • 3barnsmor35

Jag kan inte bestämma mig för färg, tror jag väntar tills jag vet könet

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • imaj
    Alisa skrev 2009-01-18 13:47:58 följande:
    Ni som haft offwhite åkpåse, hur har det fungerat? Är orolig att det ska bli smutsigt hela tiden (kommer att börja använda den om någon dryg månad till lillflickan, då 4 mån så hon har ju inte börjat gå), men det skulle vara så oerhört snyggt till övriga vagnen (läs:sufletten)  www.familjeliv.se/hem/alisa/galleri.php?cur_a... Och det går ju att skaffa en annan åkpåse till hösten när det blir mer smutsigt, och ha fler att välja mellan. Annars är ju grått praktiskt...  men tråkigt 
    Hade offwhite åkpåse tidigare och tycker verkligen inte att den blev smutsig lätt, så länge barnet inte går tror jag inte det är någon fara. Kan dock hålla med MammatillO om att den drar åt sig lite klädludd, men det går ju lätt att få bort...
    Däremot så var jag alltid orolig då sambon skulle sätta in vagnen i bilen, så jag fick göra det själv i stället ... Den är verkligen jättesnygg så jag tycker du ska satsa på den!
  • MammatillO

Du håller alltid med *S*

Kan ju säga snyggare åkpåse som är neutral i färgen får man leta länge efter :)

imaj skrev 2009-01-18 15:59:52 följande:
    Hade offwhite åkpåse tidigare och tycker verkligen inte att den blev smutsig lätt, så länge barnet inte går tror jag inte det är någon fara. Kan dock hålla med MammatillO om att den drar åt sig lite klädludd, men det går ju lätt att få bort...Däremot så var jag alltid orolig då sambon skulle sätta in vagnen i bilen, så jag fick göra det själv i stället ... Den är verkligen jättesnygg så jag tycker du ska satsa på den!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16