• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MissR

Tack tack! Vilken kanon tråd, snabba och bra svar=)

• Senap
    MissR skrev 2009-01-18 17:53:19 följande:
    Tack tack! Vilken kanon tråd, snabba och bra svar=)
    Japp. Detta är FLs bästa tråd
    Bonti finns också i Malmö.
    My sugar is raw
  • pluttmaja

en liten fråga bara till er experter..

Vad hade ni gett för en bugga som är tre år, välanvänd, solblekt sufflett i flecce o ett litet hål i myggnätet??

De begär 5900kr för den men jag tycker det e för mkt, har jag helt fel??

• MammatillO

Hmm när tror ni att min skötväska och Beconnected kommer beställde den 14/1 under kvällstid så när kan jag beräkna att få den då lagerstatusen var att den fanns i lager.

• MissR

Hur länge kan man ha en cam? jag menar hur stor kan barnen vara, växer dom ur den snabbt???
    Köper jag en vagn för så mycke pengar vill jag ju kunna ha den läääääänge!!!

• MammatillO

0-3 år har jag för mig att dom kan ha den , 17 Kg är maxvikten i sittdelen och liggdelen är max 9 kg.

Rätta mig gärna om jag har fel :)

MissR skrev 2009-01-18 18:17:15 följande:
    Hur länge kan man ha en cam? jag menar hur stor kan barnen vara, växer dom ur den snabbt???Köper jag en vagn för så mycke pengar vill jag ju kunna ha den läääääänge!!!
  • modestyclara

Hur länge kan man ha en cam? jag menar hur stor kan barnen vara, växer dom ur den snabbt???Köper jag en vagn för så mycke pengar vill jag ju kunna ha den läääääänge!!!
    Tills barnet slutar åka vagn. Men behöver aldrig någon annan.
  • Lejån
    Min korta 3½ åring kan sitta i frogen, visserligen så slår hon huvudet i sufletten men den kan man fälla ner. Nu åker hon ju inte vagn utan fick bara "lyxåka" på UBB-mässan så vi inte skulle tappa bort henne.

Summan jag ville komma fram till, det funkar tills de slutar åka. Eller beror ju på iofs, vissa kör ju runt på 5-åringar så det kanske skulle bli lite trångt.
    längtar efter sommar & sol
  • AsfaltsBlomma

Jag tycker egentligen inte att någon av de butiker som säljer Bugga i Malmö är speciellt bra men om jag ska välja någon så säger jag Villa Magnolia.

MissR skrev 2009-01-18 16:31:53 följande:
    får åka ut och prova-köra och känna och klämma på en i morron=)Någon som vet bästa stället för d i malmö-trakten? eller är det en riktigt bra affär så någonstans i skåne=)
  • Hannah74

Jag tycker nog det var lite mkt. Jag betalade 5500 för min begagnade som var 1 år gammal, hel med vinterdäck till som jag sålde för 500- alltså betalade jag eg 5000 för den. Och det var det några här i tråden som tyckte var för mkt

pluttmaja skrev 2009-01-18 18:00:26 följande:
    en liten fråga bara till er experter.. Vad hade ni gett för en bugga som är tre år, välanvänd, solblekt sufflett i flecce o ett litet hål i myggnätet?? De begär 5900kr för den men jag tycker det e för mkt, har jag helt fel??
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16