• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • straw2008

Aha ok den här är köpt i slutet av 2007 men den låg kvar i kartongen då jag fick den.

Jag trode den var vinterfodrad :O)

• Senap
    straw2008 skrev 2009-01-18 20:18:17 följande:
    Aha ok den här är köpt i slutet av 2007 men den låg kvar i kartongen då jag fick den. Jag trode den var vinterfodrad :O)
    Nej, tjockleken har ändrats under åren.mycket är jag säker på.
    *spelar gravidkortet som sagt*
    My sugar is raw
  • Simple me
    Shoegirl skrev 2009-01-18 20:14:02 följande:
    Den första fleecen var tjockare än de som kom senare.Eller var det tvärtom... *gravidhjärnan*
    Det är helt rätt den äldre är tjockare.
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2009-01-18 20:18:17 följande:
    Aha ok den här är köpt i slutet av 2007 men den låg kvar i kartongen då jag fick den. Jag trode den var vinterfodrad :O)
    Nejdå, det stämmer som Shoegirl skriver, de första fleeceklädslarna var rejält mycket tjockare än efterföljarna. Lite bulliga men mysiga .
  • Senap

I still got it! *pustar ut*

My sugar is raw
  • imaj
    pluttmaja skrev 2009-01-18 18:00:26 följande:
    en liten fråga bara till er experter.. Vad hade ni gett för en bugga som är tre år, välanvänd, solblekt sufflett i flecce o ett litet hål i myggnätet?? De begär 5900kr för den men jag tycker det e för mkt, har jag helt fel??
    Jag skulle då aldrig ge mer än 4500kr för den! Så du har helt rätt, det var verkligen för mycket...
  • modestyclara

Gravidhjärna nr 2 här med en OT-fråga: Om man ska testa sjal till nyfödd vad ska man ha för nån då? Blir helt yr i huvudet av alla sjal-sidor.

• FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-18 20:27:43 följande:
    Gravidhjärna nr 2 här med en OT-fråga: Om man ska testa sjal till nyfödd vad ska man ha för nån då? Blir helt yr i huvudet av alla sjal-sidor.
    jag gillar min ringsjal, för jag använder den inte till att bära långa stunder utan mer om jag ska ut och hämta posten, följa sonen ut till skolbussen eller om dotern vill sova hos mig på dagarna. smidig att ta av och på och få ner dottern i. köpte en som går att bada och duscha med en sorts vattenringsjal.
  • panzermensch

*lägger sig utslagen på marken efter kämpat mot FL* Tog 20 min att läsa 5 sidor Snacka seeegt! Dumma FL.

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-18 20:42:32 följande:
    jag gillar min ringsjal, för jag använder den inte till att bära långa stunder utan mer om jag ska ut och hämta posten, följa sonen ut till skolbussen eller om dotern vill sova hos mig på dagarna. smidig att ta av och på och få ner dottern i. köpte en som går att bada och duscha med en sorts vattenringsjal.
    Vad heter den och var har du köpt den?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16