• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

Nybak? Mumms...alltid suuuugen
    Noas mamma skrev 2009-01-20 10:53:23 följande:

ja men vilken tur e precis på väg ut genom dörren med nybakta cupcakes till dig för att smöra lite katvig och medans du är och byter på prinsen så snor jag både katvig och vagn
  • Lille Mammsen

Måååååår pissss...och måste få tycka synd om mig själv...typ aldrig sjuk jöööö men åkt dit nu....precis som man inte har annat o göra me 4 ungar o gubbe

• Emmsan

vilka tillbehäör passar på geckon???? av cameleons alltså???

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2009-01-20 12:28:53 följande:
    Måååååår pissss...och måste få tycka synd om mig själv...typ aldrig sjuk jöööö men åkt dit nu....precis som man inte har annat o göra me 4 ungar o gubbe
    åhh din lilla stackare.. kom,hit ska jag bädda ner dej o ge dej varm choklad..
  • Lille Mammsen

däck/hjul + topset (dock kan suffletten va slappare=sys in + cam sufflettbågar måste anv.)åkpåse,muggh.,parasoll passar ju självklart! Gecko har en egen SILVER sommar sufflett!! Missat något?

Emmsan skrev 2009-01-20 12:48:58 följande:
    vilka tillbehäör passar på geckon???? av cameleons alltså???
  • MGn

Någon som vet om gecko silver sommarsuflett passar på cam? den är förliten va?

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2009-01-20 12:59:32 följande:
    däck/hjul + topset (dock kan suffletten va slappare=sys in + cam sufflettbågar måste anv.)åkpåse,muggh.,parasoll passar ju självklart! Gecko har en egen SILVER sommar sufflett!! Missat något?
    näää tack :)
  • Stargirl

Noas mamma skrev 2009-01-20 11:44:36 följande:

ingen med förslag på vart jag kan hitta en cam med brun bas i sthlm
    Bonti, Knodd, Barnbutiken?
  • Stargirl
    Billabong skrev 2009-01-20 10:19:42 följande:
    Upprepar mina frågor från igår kväll, som redan hamnat 25 sidor bak! Har letat runt efter en syskonvagn men hittar ingen som uppfyller mina krav. Så, nu lutar det åt en Tiny tot-sitt/ståbräda. Har fyra frågor:Går sitsen att ta av så att den går att använda som vanlig ståbräda?Går det att fälla upp den när syskonet inte åker?Går det att fälla ihop chassit med den fastsatt?Bra återförsäljare i Sverige? (Känner bara till att den finns på Babytrader)Stort tack på förhand!
    Jag tror att Familjetorget har tinytot stolen. Såg den på underbara barn mässan....tror jag.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16