• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2009-01-20 15:42:19 följande:
    här inne umgås vi INTE vi pratar BARA bugaboo ska vi lägga till det i TS eller vad menar du???
    Det är ungefär så jag menar ja, fast utan stora bokstäver. Att lägga till den formuleringen i TS låter en smula krystat, det framgår nämligen vilken karaktär tråden har utifrån i vilken kategori den ligger. Många gånger har den av moderatorer flyttats till medlemsgrupper just pga träffas-på-fika-prat vilket gör det svårt för folk "utifrån" att hitta tråden, och följaktligen är det svårt att vara dem behjälpliga (som väl ändå får anses vara den primära meningen).

Som sagt, tar en paus och hoppas att jag hittar hit igen . Kul att ni har kul är det i alla fall även om jag är tråkig och tycker att stället passar mindre bra .
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2009-01-20 15:57:02 följande:
    Det är ungefär så jag menar ja, fast utan stora bokstäver. Att lägga till den formuleringen i TS låter en smula krystat, det framgår nämligen vilken karaktär tråden har utifrån i vilken kategori den ligger. Många gånger har den av moderatorer flyttats till medlemsgrupper just pga träffas-på-fika-prat vilket gör det svårt för folk "utifrån" att hitta tråden, och följaktligen är det svårt att vara dem behjälpliga (som väl ändå får anses vara den primära meningen).Som sagt, tar en paus och hoppas att jag hittar hit igen . Kul att ni har kul är det i alla fall även om jag är tråkig och tycker att stället passar mindre bra .
    tycker det är trist att du går iallafall...
  • Kajsan
    Det är ungefär så jag menar ja, fast utan stora bokstäver. Att lägga till den formuleringen i TS låter en smula krystat, det framgår nämligen vilken karaktär tråden har utifrån i vilken kategori den ligger. Många gånger har den av moderatorer flyttats till medlemsgrupper just pga träffas-på-fika-prat vilket gör det svårt för folk "utifrån" att hitta tråden, och följaktligen är det svårt att vara dem behjälpliga (som väl ändå får anses vara den primära meningen). Som sagt, tar en paus och hoppas att jag hittar hit igen . Kul att ni har kul är det i alla fall även om jag är tråkig och tycker att stället passar mindre bra .
    Nä, jag anser inte att den primära anledningen är att hjälpa de utifrån , utan att hjälpa,  tipsa och visa varandra OCH , okej då, utomstående våra vagnar och tillbehör.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • MGn

Tycker som du. Kul att ni all ahar trevligt, men de blir så väldigt mycket att läsa varje gång man kommer in. Har man frågat något så är det svårt att hitta svaret för de går så fort med massa inlägg.

Det är ungefär så jag menar ja, fast utan stora bokstäver. Att lägga till den formuleringen i TS låter en smula krystat, det framgår nämligen vilken karaktär tråden har utifrån i vilken kategori den ligger. Många gånger har den av moderatorer flyttats till medlemsgrupper just pga träffas-på-fika-prat vilket gör det svårt för folk "utifrån" att hitta tråden, och följaktligen är det svårt att vara dem behjälpliga (som väl ändå får anses vara den primära meningen).Som sagt, tar en paus och hoppas att jag hittar hit igen . Kul att ni har kul är det i alla fall även om jag är tråkig och tycker att stället passar mindre bra .
  • jule

MGn skrev 2009-01-20 16:00:52 följande:

Tycker som du. Kul att ni all ahar trevligt, men de blir så väldigt mycket att läsa varje gång man kommer in. Har man frågat något så är det svårt att hitta svaret för de går så fort med massa inlägg.
    måste erkänna att jag håller med er... men vi lär ju ses, kommer antagligen m ett gästinlägg dåådå alltså precis som nu
  • Emmsan

men herregud dte är är ju skitlöjligt!!!  jag har en cam o tycker det ÄR kul häriine träffar jag människor som har samma glädje av sin vagn  men vi får inte ha kul MED varandra för att vi ska hjälpa andra utifrån!!! är vi en "hjälp"/"fakta" tråd??? trodde vi hade en tråd för att umgås???

• Kajsan
    Emmsan skrev 2009-01-20 16:04:46 följande:
    men herregud dte är är ju skitlöjligt!!!  jag har en cam o tycker det ÄR kul häriine träffar jag människor som har samma glädje av sin vagn  men vi får inte ha kul MED varandra för att vi ska hjälpa andra utifrån!!! är vi en "hjälp"/"fakta" tråd??? trodde vi hade en tråd för att umgås???
    Jo , men jag förstår vad mamma2003 menar, även om jag själv kan glida ifrån ämnet då och då ..hrrrmm
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • panzermensch

Förstår inte vad du menar? *onda ögat*

Nikas skrev 2009-01-20 09:58:05 följande:
    fan nu blir panzermensch förbannad hahaha   *pussar på min offwhiteklädsel)
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lejån

Ni som varit på Haven, har ni shoppat upp allt eller finns det NÅT kvar?

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16