• imaj

Bugaboo tråd nr 16

orzia1 skrev 2008-12-17 21:37:18 följande:
    Är denim bas typ mörkblå?
    Jo... Ibland kan den t.o.m. se svart ut i vissa ljus (på bild iaf).
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 11:12:02 följande:
    Tyvärr e kameran kass och hoppas på att tomten tänker på mig...... Har iallafall foto på hur Gecko ser ut (inte det bästa fotona då....) med Cam topset!!
    Ser ju ut att passa jättebra! Snyggt!
  • imaj
    jule skrev 2008-12-18 12:48:13 följande:
    vart e ni alla!? slåss om buggor antagligen väntar m spänning på utvärdering av er shopping senare
    Det gör jag också!! Väntar alltså . Önskar verkligen att man hade bott i Sthlm idag!!
  • imaj
    straw2008 skrev 2008-12-18 14:15:36 följande:
    Han kommer att sälja resten i mellandagarna, eller mejla ut så fort det blev färdiga vagnar, de sätter ihop vagnar av delar de har garanti gäller givetvis. I min ena liggdel låg ett extra liggdelslock och ett extra myggnät i den andra liggdelen låg en extra sittdel samt en extra liggdel, varorna flög ju runt öronen så jag hann bara kolla att chassit var OK o inte om något extra låg med, men det blev väl bonus då. Den andra tjejen fick ett extra gecco chassi med på köpet.
    Shit vilka kap!!! Förvånad redan att det var halva priset nästan var ju helt otroligt och sen dessutom extra saker på köpte :-O!!! Grattis säger jag bara !
  • imaj
    straw2008 skrev 2008-12-18 14:22:46 följande:
    Tack, jag är typ asglad!! Synd bara att det inte var mer organiserat i affären, de kunde släppt in 3 i taget eller så nu blev det bara ett inferno! Dt låg massa chassin o delar bakom lagret så fler lär få köpa.
    Återigen... synd att man inte bor i Sthlm... . Hoppas att ni andra också får köpa Buggorna som är kvar sen! 
  • imaj
    straw2008 skrev 2008-12-18 22:44:50 följande:
    Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak. Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?
    Det är väl den kära Jantelagen som talar .... Inget att ta personligt utan snarare så att de flesta är irriterade på att han inte tog fram fler vagnar. Men jag säger fortfarande Grattis till din "vinst"! Hade ändå inte kunnat vara där och slås !
  • imaj
    Emmsan skrev 2008-12-19 00:00:35 följande:
    hmm vilken egoist jag är... hihi
    Man måste ju ofta vara det i den här världen ... Ingen som bryr sig om en annars Räcka ut tungan haha!
  • imaj
    myHappiness skrev 2008-12-19 18:16:25 följande:
    Varför svara inte kidshop på mail?visst var det nån här som hade beställt en brun suflett därifrån? Har du hunnit få den än? Har väntat o väntat och inget email besvaras om de fått in den än... Ledsnar snart.
    V hjärtar J beställde en därifrån men den kom bort i posten (skickades 9/12) tror jag det var, så hon fick en annan istället... Konstigt att du inte har fått din än, hon beställde t.o.m. efter dig....
  • imaj
    Kajsan skrev 2008-12-19 13:40:33 följande:
    Faaan vad jag sanar min cam!
    Du kommer nog sakna den ännu mer när du hör det här: Wallaboon sitter perfekt i camen och det är svinsnyggt! .... Var bara tvungen att retas lite
  • imaj
    Kajsan skrev 2008-12-19 19:03:34 följande:
    Äähhhhh...lägg ägg! Nämen jag skickade tillbaks Wallaboon, gillade faktiskt inte den alls
    Haha ... Jaha, själv så tycker jag jättemycket om den! Vilken färg var det du beställde?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16