• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan skrev 2008-12-19 19:16:45 följande:
    Förlåååt om det var brun du köpte
    Ingen fara jag köpte den svarta ... Dock är den inte riktigt helt svart men väldigt fin ändå ... Tur att man inte köpte den bruna då ! Funderade på den först men det blev den svarta ändå.
  • imaj
    Ia 70 skrev 2008-12-19 20:57:18 följande:
    KIDZ SHOP: Jag har beställt en vara fr Kidz shop o inte hört ett dyft fr dem? Mejlar o mejlar?? Inget svar om min beställning?
    De är dåliga på att svara på mail men det ska tydligen ha med mailstrul att göra. Många här brukar tips om att man ska maila direkt till Jessica istället för deras infomail... Dock så har jag gjort det flera ggr utan att få svar (men det hade inte med Bugaboo att göra)... Konstigt när man inte svara på mail tycker jag .
  • imaj
    V hjärtar J skrev 2008-12-19 19:47:38 följande:
    Någon snäll dam här inne som vill lägga upp min bild i BT som jag har i mitt galleri på offwhite suffla och offwhite åkpåse ;)
    Gjort!
  • imaj
    orzia1 skrev 2008-12-20 11:37:10 följande:
    ngn som vet om det är ngn skillnad på en amerikansk bugaboo mot en "svensk"?
    Banden till selen sitter på sittdelsbas istället för på ramen och kommer ut mitt i ryggen istället för på sidorna... D.v.s. inte så stor skillnad, dock måste man göra nya hål för selen i sittdelstoppen om man vill köpa nya i EU. Hoppas du förstår hur jag menar !
  • imaj
    herr o fru carlsson skrev 2008-12-21 10:44:49 följande:
    Hej!Vi funderar på att köpa en Bugaboo i England, gäller garantin här i Sverige?
    Jo det är en världsträckande garanti, dock så är många återförsäljare här inte så intresserade av att hjälpa en om man inte köpt vagnen hos dem. Tur som är så kan man då istället vända sig direkt till Bugaboo om det skulle hända något med vagnen!
  • imaj

Haha ni är roliga ni ... Skulle nog hellre köpa en tråkigt gammal EMMALJUNGA än en baobao

• imaj
    Ia 70 skrev 2008-12-24 00:37:19 följande:
    GOD JUL PÅ DIG O FAMILJEN!!
    God Jul på dig och din familj
  • imaj
    madebyinferno skrev 2008-12-25 23:37:57 följande:
    ooops, det har jag inte hört eller sett, har ju varit lite off de senaste månaderna dock anledning - om jag får fråga??
    egentligen får man väl inte prata om det men det hade väl med reklam att göra....
  • imaj
    SooJuicy skrev 2008-12-26 16:20:35 följande:
    VAd har med reklam att göra
    Att THJ blev avstängd härifrån i 6månader....
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16