• imaj

Bugaboo tråd nr 16

madebyinferno skrev 2009-01-04 00:19:05 följande:
    Någon som har en bild på brun bas och rosa topp, gärna liggdelen men även sittdel
    Nu är den där med liggdel också
  • imaj
    madebyinferno skrev 2009-01-04 00:43:22 följande:
    Tack det var snällt jättefint var det ihop har ju brun bas och det hade varit kul att köra rosa, får se vad plånboken tillåter framåt våren
    FridaLee skrev 2009-01-04 01:05:28 följande:
    Tack så mycket för alla grattis och fina namnförslag! Lilly ska hon heta i andra namn efter min mormor jag tycker det är jätte fint men vill inte ha det som första namn då min mormor hette det. Mina andra barn heter Sonny och Carolina. Å va snyggt det var med brun bas rosa topp, rosa topp ska inhandlas.
    Jo det är verkligen supersnyggt! köp det!
  • imaj
    FruLidgren skrev 2009-01-04 16:44:37 följande:
    sitter och spanar efter en bugga på blocket...är det här ett bra pris?www.blocket.se/vi/19684734.htm?ca=11_s
    Den vagnen är en amerikansk vagn, vilket innebär att det inte finns några nedre band till selen på ramen utan de sitter fast på sittdelsbasen. Detta gör att du bara kan använda US toppklädslar (eller sy om de från EU). Samt om du byter sittdelsbas måste du köpa nya selband (dock inte så dyra tror jag). Så tycker att den är för dyr för det... 
  • imaj
    Svar på #1624
    Säger som Shoegirl: Skulle hämta ut en ny på försäkringen... Tror aldrig att vagnen blir sig lik samt att det lär kosta en hel del att få den lagad (om man nu inte tar ut det på försäkringen).
  • imaj
    SallyK skrev 2009-01-06 08:20:10 följande:
    God morgon! Köpte igår en offwhite åkpåse, himla snygg. Men är det så praktiskt? Blir den jättesmutsig direkt?
    Jag hade den tidigare och tyckte inte att den blev skitig lätt (och då är jag nästintill pedant ). Dock så blev den lite "luddig" d.v.s man såg det den drog åt sig . Det man bör passar sig för är när man sätter in vagnen i bilen...
  • imaj
    Hannah74 skrev 2009-01-06 19:16:17 följande:
    Ja, nu är vi hemma efter att ha hämtat den- är nöjd då den var i bra skick och de skickade med en hel del tillbehör. (oroar mej docj fortfarande lite för priset..men vad fan )Ja, det är det gamla chassit. Frågade speciellt om det. De fick det utbytt dec-07 så den är rätt ny (av andra anledningar)Fick med kvitto på det mesta de köpt- var på nästan 11000 med alla grejer, och det var ju för 1½år sen så det känns rätt ok nu ändå! och sonen satt så bra i!Nu vill jag bara köpa ny suflett, var nog lite blekt då jag tyckte den skiftade i brunt (?!)
    Grattis till Buggan !!! Huvudsaken är ju att du är nöjd! Vad fick ni mer med för tillbehör?
  • imaj
    Kajsan skrev 2009-01-06 23:18:31 följande:
    Jag köpte en svart och en brun från Kiwikid medans de sålde 7am, tror jag betalade 400 kr /styck för dem.Min gröna och min rosa, de köpte jag dyyyrt i sverige
    Apropå Kiwikid, brukar man åka på tull när man beställer därifrån? För det ligger väl i USA...
  • imaj

Panzermensch, jag röstar och lägger till brun bas, passar verkligen till ALLT!  :

Ni får rösta:
    (ändra siffran efter den ni röstar på)

Mest användbara basfärg

SAND 1
    MÖRGGRÅ 1
    BRUN 1

(lägg till andra om ni röstar på det)

• imaj
    Diana och Thea skrev 2009-01-08 09:30:39 följande:
    Nu har Thea fått en lillebror. 23 December kom en liten Max och vi är jätteglada för bebisen och för att vi fick ta fram våran Cameleon igen med nya fina tyger (sand+brun) och en ny åkpåse(brun). Själv har jag varit väldigt trött och sliten efter förlossningen och magsjukorna vi haft här de senaste veckorna. Men nu är jag tillbaka igen och försöker läsa ikapp.
    Grattis!
  • imaj

Testade den nyss... I typ 20sek, blev irriterad då det såg så hiiiiimla grylligt ut i forumet. Och precis som du säger, ihoptryckt

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16