• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Ell
    Lille Mammsen skrev 2009-01-26 19:13:43 följande:
    finns i vissa butiker alt. kan beställas hem! Tror det finns beggat på FL´s köp/sälj eller om det var blocket! Tror kidzshop har hemma!
    Läste ditt förra inlägg om att man kan få till Cam fint på en Gecko, vore ju roligare med en sommarsuflett i färg...

Kikade in på kidzshop och de hade inga pinnar i shopen, man kanske ska maila och fråga.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Junie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lille Mammsen

menar du org.klädsel eller??? Sufflett pinnar finna att köpa alt. beställas hos alla som säljer Bugaboo 45:-/st nu innan prishöjningen!

Ell skrev 2009-01-26 19:14:18 följande:
    Är det canvastop? Vart kan man köpa suflettpinnar?
  • Lille Mammsen

maila dom mfl. Inte alla butiker som det står att dom har hemma!

Ell skrev 2009-01-26 19:15:22 följande:
    Läste ditt förra inlägg om att man kan få till Cam fint på en Gecko, vore ju roligare med en sommarsuflett i färg... Kikade in på kidzshop och de hade inga pinnar i shopen, man kanske ska maila och fråga.
  • Ell
    Lille Mammsen skrev 2009-01-26 19:16:30 följande:
    menar du org.klädsel eller??? Sufflett pinnar finna att köpa alt. beställas hos alla som säljer Bugaboo 45:-/st nu innan prishöjningen!
    Jag kanske var lite otydligt, sorry, menade att jag tänkt från början skaffa en gecko-sommarsuflett men när jag såg i ditt bildgalleri att det gick att få till det fint med en cam-topp på en gecko kanske man skulle göra så med en cam-sommarsuflett för att få det lite finare.
  • Lille Mammsen

diggar Geckos org. "silver" sommarsufflett Men ska nog köpa cam sommarsuffletter oxå

Ell skrev 2009-01-26 19:18:49 följande:
    Jag kanske var lite otydligt, sorry, menade att jag tänkt från början skaffa en gecko-sommarsuflett men när jag såg i ditt bildgalleri att det gick att få till det fint med en cam-topp på en gecko kanske man skulle göra så med en cam-sommarsuflett för att få det lite finare.
  • modestyclara

Ell skrev 2009-01-26 19:14:18 följande:

Är det canvastop? Vart kan man köpa suflettpinnar?
    Finns bild i mitt galleri också på gecko med cam-topp (inkl. cam sufflett-pinnar).
  • Ell
    Lille Mammsen skrev 2009-01-26 19:19:57 följande:
    diggar Geckos org. "silver" sommarsufflett Men ska nog köpa cam sommarsuffletter oxå
    Haha, det blir nog två stycken för mig med eller en gecko-sommarsuflett och ett cam-toppset till efter sommaren då vi ska byta till sittvagn.

OT. Vet du om snöhjulen passar Gecko?
  • Ell
    modestyclara skrev 2009-01-26 19:21:51 följande:
    Ell skrev 2009-01-26 19:14:18 följande: Finns bild i mitt galleri också på gecko med cam-topp (inkl. cam sufflett-pinnar).
    Fiiint!
  • modestyclara

Ell skrev 2009-01-26 19:15:22 följande:

Läste ditt förra inlägg om att man kan få till Cam fint på en Gecko, vore ju roligare med en sommarsuflett i färg... Kikade in på kidzshop och de hade inga pinnar i shopen, man kanske ska maila och fråga.
    Kidz har visst. Under reservdelar hittar du cam-suffletbåge...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16