• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • v i r r a

Nu har jag bilder på min egengjorda buggaväska i mitt galleri! Vet inte hur man gör för att lägga in bilder i bildtråden.

modestyclara skrev 2009-01-24 13:49:19 följande:
    v i r r a skrev 2009-01-24 13:33:15 följande:
    Imponerande! Har du nån bild?
  • MammatillO

Jag har en Nomad åkpåse och jag tycker den är faktiskt ultimat i buggan , Har aldrig glidit ! Men måste "överge" den nu :/

peachegirl skrev 2009-01-25 13:01:15 följande:
    fan.. jag har märkt att det har diskuterats om och om igen!, men jag är desperat nu.Jag vill köpa beg.Det är åkpåse jag snackar om, vilka funkar till bugga cam?Funkar brios varianter, hittade en snygg på blocket och i fårskinn med blå manchester?
  • hyperballad
    Svar på #5167
    SooJuicy skrev 2009-01-25 10:19:50 följande:
    Har ju ju be beconnected på buggen, men använder helt ärligt inte dem speciellt ofta. Går ju lika bra att bara hänga väskan med remmen över.....sålänge barnet inte når ner med fötterna o sparkar på väskan vill säga
    ahh kanon eftersom sambon kom hem med ett paket idag från hans mamma - en super snygg ljusbrun STOR esprit väska. tjohooo
    då kan man ju ha den kanske... hmm
    ja det är ju ett tag tills det är dags och tills vagnen står här så jag hinner nog ändra mig en massa gånger.. haha
  • Fröken Småland
    bulankulan skrev 2009-01-25 13:28:46 följande:
    Nu skulle jag behöva lite hjälp,Tack!! Passar Frogens klädsel på Geckon??!! Tycker den borde göra det iom de har samma mått..Men gör de det ni som vet?!
    Nu har jag provat en Frog-klädsel på en Gecko-ram och den passar fin-fint. Bättre än Cameleon-klädsel på Frog-ram om du vet ungefär hur den sitter? (Lite löst men OK)

Däremot så får jag intrycket att själva sittdelen helt plötsligt inte är lika upprätt utan lutar mer bakåt i det mest upprätta läget. Det kan vara en synvilla men jag är liiite skeptisk när det gäller just den aspekten. Skall se om sonen samarbetar bättre imorgon och kanske komma med ett andra utlåtande då
  • numberone
    Mållgan skrev 2009-01-25 14:23:12 följande:
    Japp, jag har. Både med sittdel, och under fliken "saker till bebisen" har jag med liggdelen.
    Tack så mycket... jätte fiiiin!!
    Ellen 080618
  • Hannah74

Satt på min nya röda fina suflett nu! Så nöjd Jättefint!

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • imaj
    Hannah74 skrev 2009-01-26 09:09:36 följande:
    Satt på min nya röda fina suflett nu! Så nöjd Jättefint!
    Bild?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16