• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MamaCool
    Hannah74 skrev 2009-01-26 21:46:37 följande:
    Exakt det "problemet" har jag oxå fått hjälp med här Jag och mannen stod och svor över att detinte gick att låsa och trodde vi blivit lurad Köpte nämligen begagnat och den förra vagnen(BT) låstes.
    Japp... samma här! Målet har dock varit att köpa en Bugga till bästa-pris... dvs piece by piece! Men däcken vill jag (vi?) köpa nya... har allt som allt kommit upp i 3000:- ganska bra eller hur

Var ju självklart tvungen att sy en egen sufflett, dyna o skötväska ... Jäkligt pillrigt men kul!!!

Nu väntar vi som sagt "bara" på bebben... ÅTTA veckor kvar...
    M 030604 N 060508 Bebis 0904??
  • modestyclara
    MamaCool skrev 2009-01-26 22:01:15 följande:
    Japp... samma här! Målet har dock varit att köpa en Bugga till bästa-pris... dvs piece by piece! Men däcken vill jag (vi?) köpa nya... har allt som allt kommit upp i 3000:- ganska bra eller hur Var ju självklart tvungen att sy en egen sufflett, dyna o skötväska ... Jäkligt pillrigt men kul!!!Nu väntar vi som sagt "bara" på bebben... ÅTTA veckor kvar...
    imponerande!
  • bennysson

VAD HAR JAG GJORT??????????? haaha har nog precis sålt min älskade bugga.. tänkte köpa en bee.. men kommer jag bli nöjd med bara den som enda vagn?

Min son är 10 månader.. han har precis börjat gå.. tänker att han snart kommer ha leriga skor = smartare med bee..

övertala mig att jag gör rätt

hoppas förresten ngn har bee i lager. annars blir jag utan vagn ett tag...

• modestyclara

bennysson skrev 2009-01-26 22:06:37 följande:

VAD HAR JAG GJORT??????????? haaha har nog precis sålt min älskade bugga.. tänkte köpa en bee.. men kommer jag bli nöjd med bara den som enda vagn?Min son är 10 månader.. han har precis börjat gå.. tänker att han snart kommer ha leriga skor = smartare med bee..övertala mig att jag gör rätt hoppas förresten ngn har bee i lager. annars blir jag utan vagn ett tag...
    Hmm. Jag älskar min gecko men camen skulle jag nog kunna göra mig av med och skaffa en bee...
  • bennysson

modestyclara skrev 2009-01-26 22:09:26 följande:

bennysson skrev 2009-01-26 22:06:37 följande:
    Hmm. Jag älskar min gecko men camen skulle jag nog kunna göra mig av med och skaffa en bee...
    jag sålde geckon alltså.. älskar den också.. men vad fasen.. man måste ju våga lite hoppas bara jag inte blir tokmissnöjd.. huuu nu blev jag nervös.. tänk om jag fegar ur i morgon när de kommer för att köpa den? haha
  • MGn

Jag behöver råd!
    Jag har beige bas. om ni hade fått välja vilket tyg som helst, vad hade ni valt då? Är inne lite på brunt marimekko, men de känns som så många andra redan haft det. Något förslag? funderar på matchande dyna och bumperbar skydd (min son på 7 månader har snart tuggat upp hela)

• panzermensch

åh.. vill ha! *gnäller till nån som kan sy*

MGn skrev 2009-01-26 22:33:31 följande:
    Jag behöver råd! Jag har beige bas. om ni hade fått välja vilket tyg som helst, vad hade ni valt då? Är inne lite på brunt marimekko, men de känns som så många andra redan haft det. Något förslag? funderar på matchande dyna och bumperbar skydd (min son på 7 månader har snart tuggat upp hela)
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • MGn

panzermensch skrev 2009-01-26 22:35:46 följande:

åh.. vill ha! *gnäller till nån som kan sy*
    Vad vill du ha? vilket tyg hade du valt
  • panzermensch

brun marimekko.. eller rosa har oxå sandbas

MGn skrev 2009-01-26 22:38:44 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-26 22:35:46 följande: Vad vill du ha? vilket tyg hade du valt
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16