• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Okej *letar sig fram där*

modestyclara skrev 2009-01-26 21:30:32 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-26 21:28:37 följande: Man kan lika gärna fylla i på nätet...
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • panzermensch

Är följesedel = kvitto? För har inget kvitto kvitto

• modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-26 21:33:28 följande:

Är följesedel = kvitto? För har inget kvitto kvitto
    eller bekräftelsemailet på beställningen tror jag? men följesedeln borde väl funka?
  • panzermensch

Hmm får maila dem.. inte fått skydden till axelremmarna heller på selen

modestyclara skrev 2009-01-26 21:35:47 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-26 21:33:28 följande: eller bekräftelsemailet på beställningen tror jag? men följesedeln borde väl funka?
  • MamaCool

Halloj Bugga gurus!

Har ett dilemma... håller på att provkör vagnen till bebbe nr 3 o undrar om jag gör rätt när jag fäller ut chassit... Svirvelhjulen låser sig ju inte i fast position - kanske ska det vara så??! Det är ju först när ramen är på som det känns som "låst läge"...

Hmmm undrar som sagt bara om det ska vara så - läser manualen om o om igen... men blir inte klokare Det "klickar" ju m bakhjulen o "styret" - snälla säg att jag gör rätt!

M 030604 N 060508 Bebis 0904??
  • panzermensch

Den är sladdrig tills den är monterad med ram ja

MamaCool skrev 2009-01-26 21:39:09 följande:
    Halloj Bugga gurus! Har ett dilemma... håller på att provkör vagnen till bebbe nr 3 o undrar om jag gör rätt när jag fäller ut chassit... Svirvelhjulen låser sig ju inte i fast position - kanske ska det vara så??! Det är ju först när ramen är på som det känns som "låst läge"... Hmmm undrar som sagt bara om det ska vara så - läser manualen om o om igen... men blir inte klokare Det "klickar" ju m bakhjulen o "styret" - snälla säg att jag gör rätt!
  • imaj
    Halloj Bugga gurus! Har ett dilemma... håller på att provkör vagnen till bebbe nr 3 o undrar om jag gör rätt när jag fäller ut chassit... Svirvelhjulen låser sig ju inte i fast position - kanske ska det vara så??! Det är ju först när ramen är på som det känns som "låst läge"... Hmmm undrar som sagt bara om det ska vara så - läser manualen om o om igen... men blir inte klokare Det "klickar" ju m bakhjulen o "styret" - snälla säg att jag gör rätt!
    Det är själva liggdels/sittdelsramen som låser chassit. Så det ska vara så !
  • modestyclara
    Halloj Bugga gurus!Har ett dilemma... håller på att provkör vagnen till bebbe nr 3 o undrar om jag gör rätt när jag fäller ut chassit... Svirvelhjulen låser sig ju inte i fast position - kanske ska det vara så??! Det är ju först när ramen är på som det känns som "låst läge"... Hmmm undrar som sagt bara om det ska vara så - läser manualen om o om igen... men blir inte klokare Det "klickar" ju m bakhjulen o "styret" - snälla säg att jag gör rätt!
    Håller med föregående talare
  • MamaCool

Toppen - då vet jag! Återkommer nog i tråden om jag kommer på ngt mer Tack för snabbt svar!

M 030604 N 060508 Bebis 0904??
  • Hannah74

Exakt det "problemet" har jag oxå fått hjälp med här Jag och mannen stod och svor över att detinte gick att låsa och trodde vi blivit lurad
    Köpte nämligen begagnat och den förra vagnen(BT) låstes.

MamaCool skrev 2009-01-26 21:43:51 följande:
    Toppen - då vet jag! Återkommer nog i tråden om jag kommer på ngt mer Tack för snabbt svar!
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16