• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imaj

Inte för att den inte är fin... Men den är ju inte ens "äkta"

• panzermensch

oh kanske ska slänga upp min där.. ser likadan ut

imaj skrev 2008-12-17 19:47:14 följande:
    INTE MIN ANNONS! www.tradera.com/BUGABOO_suflett_i_burberry_ru... Hur i shotsingen kan den komma upp i så mkt?! Är folk verkligen villiga att betala så mycket för den?! Mysko!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • imaj
    bulankulan skrev 2008-12-17 19:49:17 följande:
    Fy tusan jag fick bara 150:- :(
    Tänkte det också... Att flera har sålt tidigare och inte ens fått hälften .
    panzermensch skrev 2008-12-17 19:51:30 följande:
    oh kanske ska slänga upp min där.. ser likadan ut
    Haha funderar på att rusa till tygaffären och sy en likadan .
  • jule

imaj skrev 2008-12-17 19:47:52 följande:

Inte för att den inte är fin... Men den är ju inte ens "äkta"
    nä men folk kanske tror att den är då då d ej framgår helt klart å tydligt att den endast är "burberryinspirerad" vad vet jag... fick en jättekomplimang för min vagn när jag va inne på "Nallen" i gbg just för min burberryINSPIRERADE vagn , vid snabb blick och oinsatta i buggans värld tror jag många tror den e äkta....
  • imaj
    jule skrev 2008-12-17 19:55:45 följande:
    nä men folk kanske tror att den är då då d ej framgår helt klart å tydligt att den endast är "burberryinspirerad" vad vet jag... fick en jättekomplimang för min vagn när jag va inne på "Nallen" i gbg just för min burberryINSPIRERADE vagn , vid snabb blick och oinsatta i buggans värld tror jag många tror den e äkta....
    Det förstås ... Haha
  • AnniPanni

Joddan skrev 2008-12-17 09:33:20 följande:

Det kanske är en sådan "äldre" modell jag varit och klämt på då kanske.. Ska kika runt lite, som du säger så kanske det har med färger och matrial att göra... Kollar upp brion!
    Det går ju att sätta antiglid tejp på baksidan om man vill ha en vanlig OTH påse (alltså inte guld eller silver som säkert sitter bättre då tyget är annorlunda). Jag har helt enkelt klistrat fst så där antislip tejp på min - inte vackert men mer funktionellt i alla fall. Använder den dock SÄLLAN - typ bara om det är en massa massa minus ute.
  • jule

imaj skrev 2008-12-17 19:57:05 följande:

Det förstås ... Haha
    mmm precis
  • AnniPanni

elims skrev 2008-12-17 11:32:10 följande:

Någon här som har en bugaboo travel bag?Vi ska flyga nästa vecka och jag funderar på om man skulle testa att smuggla med lite extra blöjor i buggans resväska någon som gjort det? "får" man?
    Klart man får Jag hade inte blöjor i min men väl en del leksaker, en extra suflett och lite grejs.Tycker inte att man får ner så där jättemycket annar än vagnen fast det kanske beror på att jag är långt ifrån expert på att packa ner vagnen i travelbagen
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16