• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Joddan

Fast oanvänd! 

Joddan skrev 2008-12-17 09:11:42 följande:
    Tråkigt.. Får ta mig en liten funderare till... Är 300:- dyrt för en begagnad fleeceklädsel på blocket!?!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2008-12-17 09:11:42 följande:
    Tråkigt.. Får ta mig en liten funderare till... Är 300:- dyrt för en begagnad fleeceklädsel på blocket!?!
    Dyrt? Det låter ju riktigt riktigt billigt!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Joddan

Vad bra, jag prutade lite!!! Då åker jag och köper den ikväll! Min tredje klädsel.. Och de INNAN ens bebis är ute! Hihi!

• jule

Joddan skrev 2008-12-17 08:50:56 följande:

Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...?
    Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
    den gamla modellen har dragkedja runt om, finns en del ute på blocket emellanåt... fast jag tycker ärligt att d funkar rätt bra att ha "flärparna" under bygeln om man vill öppna upp lite, tror dock att metallicfärgerna funkar bättre ur glidsynpunkt då tyget e lite strävt kontra d andra färgena till OTH. sen såg jag en silver från brio häromdagen i nya "vi föräldrar" den såg rätt fin å mysig ut den oxå kanske kan va ngt?
  • Joddan

Det kanske är en sådan "äldre" modell jag varit och klämt på då kanske.. Ska kika runt lite, som du säger så kanske det har med färger och matrial att göra... Kollar upp brion!

jule skrev 2008-12-17 09:28:15 följande:
    Joddan skrev 2008-12-17 08:50:56 följande: den gamla modellen har dragkedja runt om, finns en del ute på blocket emellanåt... fast jag tycker ärligt att d funkar rätt bra att ha "flärparna" under bygeln om man vill öppna upp lite, tror dock att metallicfärgerna funkar bättre ur glidsynpunkt då tyget e lite strävt kontra d andra färgena till OTH. sen såg jag en silver från brio häromdagen i nya "vi föräldrar" den såg rätt fin å mysig ut den oxå kanske kan va ngt?
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-12-17 08:53:16 följande:
    Jag gillade INTE oth Buggy Mummy. den glider ur vagnen och är svår att öppna och hålla öppen då man är inne. Inte alls funktionell.Vi har haft en massa olika åkpåsar men funktionellt är Buggans egna bäst anser jag.
    Nää, alla glider inte. Silver och guld buggy mummy är av annat material och glider inte som de andra och kan dessutom vika de över ryggen så sitter perfekt i bugaboo
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-12-17 09:42:40 följande:
    Nää, alla glider inte. Silver och guld buggy mummy är av annat material och glider inte som de andra och kan dessutom vika de över ryggen så sitter perfekt i bugaboo
    Ahaaa, vi har haft svart och lime. Men gillade inte modellen heller med blixtlås i mitten.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-12-17 08:44:14 följande:
    Jag veeet! Men ändå står en ny UJ över camen på inköpslistan.
    Såå trist den här härvan med mamarazzi att det inte blev nån därifrån:(
  • Lille Mammsen

simpleworld har ju tydligen guld o silver oxå nu....vet du hur dom är? övriga simpleworld påsarna e ju icke "glid"

SooJuicy skrev 2008-12-17 09:42:40 följande:
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-12-17 09:44:02 följande:
    Ahaaa, vi har haft svart och lime. Men gillade inte modellen heller med blixtlås i mitten.
    Mmm, haft en ljusblå o den gled som sjutton, men inte den jag hade i silver eller nu i guld.
    Fast jag gillar att dragkedjan är i mitten, va skeptisk till det först...på de kamla oth gick de ju runt istället, men helt super .
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16