• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Sastbro

Åhh, vagnen har kommit!
    Ska hämta ut den imorgon efter jobbet!

• blingring

Superfin Kajsan! Önskar mig en silveråkpåse jag me..

Förstod att syskonvagn inte skulle hinna komma (suck). Har oxå hört av Bugaboo att de väntas fler samarbeten me toptyger.

Väntar syskon i augusti, men vägrar sälja min Cam. Så får bli komplettera m ståbräda o ha en skyskonvagn så länge de behövs.
    Dottern kommer vara drygt 2.

• Lisenlisen

Suck, den vita loggan på sittdelen har skavts bort en bit. Har ni något tips på hur man kan få det att se snyggt ut igen? Iofs så syns det inte så bra när ngt barn sitter där men det stör mig lite grann...

• Stargirl
    pucken skrev 2008-12-16 18:16:33 följande:
    jag har precis fått hem min beggade cameleon, och såg att det var en rätt stor reva i gummit på handtaget (mannen missade den när han kollade). är det nån som vet vad det skulle kosta att byta gummit på bara ena sidan? vad kostar det att byta gummit på den där bågen som går tvärs över vagnen?
    Den går att byta nu. Man kan köpa ett set att bya ut gummit. Maila till [email protected] så kan de hjälpa dig.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Leonell skrev 2008-12-16 17:19:31 följande:
    OJ OJ Ny i tråden, har försökt läsa ikapp lite men börjar bli skraj... Beställde en cam från babytrader i fredags...verkar som att många haft problem med nya chassit o sen haft problem med babytrader... :( men lite sent att ångra sig nu, paketet är redan skickat... Ja det verkar bara vara att hålla tummarna för att chassit e felfritt... Läste även något rykte om att camen kommer prishöjas i januari, är det någon som vet nåt om det? någon som kan bekräfta eller är det bara troliga spekulationer änsålänge?
    10% är vad som har sagts i denna tråden men det har även sagts 1 feb 2009.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-12-16 19:47:21 följande:
    Du har varit utan cam för länge nu
    Jag veeet! Men ändå står en ny UJ över camen på inköpslistan.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Joddan

Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...?

Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
    AnniPanni skrev 2008-12-16 22:53:25 följande:
    Joddan skrev 2008-12-16 18:25:47 följande: Och jag tycker att den är kass i sittdelen och i en UJ med för den delen Jag gillar INTE OTHs Buggy mummy alls, den glider, dragkedjan sitter bara på mitten och är knepig att dra åt sidan när man kommer inomhus, mycket tyg o fluff som hamnar i barnets ansikte osv osv Jag skulle hellre kika på en simple world påse om jag var du!
  • Joddan

Fast man kan nog "korva" sidorna på den fall man kommer in ändå väl... Annars skulle den väl inte vara så populär...

Joddan skrev 2008-12-17 08:50:56 följande:
    Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...? Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
  • Stargirl
    Joddan skrev 2008-12-17 08:50:56 följande:
    Jag som trodde att den hade dragkedja runt om... Hmm... Jag vill ju ha en åkpåse i silver... Kanske man ska glömma utseendet och bara köra på funktion...? Fast de var ju några andra som hade den och var nöjda..Måste nog klämma lite till på den i butiken...
    Jag gillade INTE oth Buggy Mummy. den glider ur vagnen och är svår att öppna och hålla öppen då man är inne. Inte alls funktionell.

Vi har haft en massa olika åkpåsar men funktionellt är Buggans egna bäst anser jag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Joddan

Tråkigt.. Får ta mig en liten funderare till...

Är 300:- dyrt för en begagnad fleeceklädsel på blocket!?!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16