• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Miss Boring

Önskar att jag bodde i Stockholm, iaf när det gäller Bugabooutförsäljningar :D Skulle velat haft ett orange (gamla) topset eller en gamla blå åkpåse, men det är kanske bara hela vagnar som säljs ändå? *är nöjd med min gamla Cam iaf*

• oOrosamarängerOo
    JennnyT skrev 2008-12-18 10:42:58 följande:
    Önskar att jag bodde i Stockholm, iaf när det gäller Bugabooutförsäljningar :D Skulle velat haft ett orange (gamla) topset eller en gamla blå åkpåse, men det är kanske bara hela vagnar som säljs ändå? *är nöjd med min gamla Cam iaf*
    Vart är det utförsäljning nu?
  • panzermensch
    SooJuicy skrev 2008-12-18 10:49:50 följande:
    skulle visa annonsen men den är borta? Intressant.. nåja de säljer ut buggor
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • orzia1

Tror nog att det är så många som har ringt så de har plockat bort den

Vet en gång de hade en utförsäljning på danska barnkläder här i skåne, annonsen var uppe 1 dag o när jag fick tag på de som lagt ut de (när annonsen var borta) så sa de att det var så många som ringt så de ville int bli ner sprungna mkt riktigt det var kö typ 1 timme innan o där var massor av folk

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • panzermensch
    orzia1 skrev 2008-12-18 10:53:52 följande:
    Tror nog att det är så många som har ringt så de har plockat bort den Vet en gång de hade en utförsäljning på danska barnkläder här i skåne, annonsen var uppe 1 dag o när jag fick tag på de som lagt ut de (när annonsen var borta) så sa de att det var så många som ringt så de ville int bli ner sprungna mkt riktigt det var kö typ 1 timme innan o där var massor av folk
    hahaha

Nej måste bege mig, måste få i mig lunch så bebis i magen blir glad och halsbrännan går ner
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lille Mammsen

barnbutikens FD ägare ska sälja ut...saker han sparat....eller va man ska kalla det? Barnbutiken gick ju i konkurs vad jag fick höra tydligen,allafall butikerna "han" ägde!

SooJuicy skrev 2008-12-18 10:49:50 följande:
  • Lille Mammsen

Tyvärr e kameran kass och hoppas på att tomten tänker på mig......
    Har iallafall foto på hur Gecko ser ut (inte det bästa fotona då....) med Cam topset!!

• Lille Mammsen

mobilen är på lagning (ingen låne mobil) hämtas efter kl:17 tyvärr,om otur...imorron *suck*

panzermensch skrev 2008-12-18 10:15:00 följande:
    Jag kan Ska kolla massa, skicka ditt nr så smsar jag om jag ser nått
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 11:12:02 följande:
    Tyvärr e kameran kass och hoppas på att tomten tänker på mig...... Har iallafall foto på hur Gecko ser ut (inte det bästa fotona då....) med Cam topset!!
    Ser ju ut att passa jättebra! Snyggt!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16