• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Kajsan
    FridaLee skrev 2008-12-18 16:23:55 följande:
    Men varför ska de ha öppet i morgon om de inte har nått att sälja!? borde ju fixa ihop lite vagnar tills imorrn tycker man ju.
    Ja men exakt, vem vet vad de fixar ihop.
    Han snackade ju om att deras TEKNIKER skulle plocka ihop vagnar, det behövs ju inte direkt civilingenjörsutbildning för att bygga bugga, det gör man ju på 10 minuter om man har ett gäng delar
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • AnniPanni

Kajsan skrev 2008-12-18 16:27:24 följande:

Ja men exakt, vem vet vad de fixar ihop.Han snackade ju om att deras TEKNIKER skulle plocka ihop vagnar, det behövs ju inte direkt civilingenjörsutbildning för att bygga bugga, det gör man ju på 10 minuter om man har ett gäng delar
    hmm var inte så säker på det, det är ju ett gäng karlar vi pratar om
  • Lille Mammsen

såg du några grejer till Gecko???????

panzermensch skrev 2008-12-18 16:12:53 följande:
    Jo men finns ju inga vagnar, de säljer inga lösa klädslar så finns ju inget sånt. Dessutom sa han att NÄSTA gång DE skulle va där var juldagen? Så antar att det inte blir något imorgon då
  • bulankulan

Gissar att det är en av de "billiga" vagnarna som köptes idag på ligger på blocket...för typ det dubbla....

• Leonell

Oooo va där o fyndade idag!! :) Ingen vagn men en stokke säng för halva priset o fick med en sommarsuflett o uv skydd o en liten burberry klänning... :) Supernöjd!! Undrar om d e nån som varit där tidigare o kan gissa vad som kan finnas där inne... Idag fanns ju inte så mycket men innan mellandagarna skulle dom gå igenom vad som fanns o sen sälja ut resten som jag förstog det.. Tänkte om det kan finnas lite åkpåsar o sånt kanske? Det fanns en röd bugga (gecko eller frog, vet inte skillnaden..) kvar vid tvåtiden idag, o sen låg det massor av cameleon i kartong på sidan. Testa o gå dit i morgon o tjata lite.. :) När jag kom vid två sa han att det var försent att allt va slut men jag bad lite extra snällt o log o fick komma in o kolla vad som fanns kvar :) O tur va ju det!!

• Leonell

He he nu ser man alla anonnser som kommer upp på blocket som nån har fyndat där idag o nu vill sälja till nästan ordinarie...

• panzermensch
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 16:35:04 följande:
    såg du några grejer till Gecko???????
    han sa att det fanns klädslar

Leonell.. den runda stokken? Klurade på den
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lille Mammsen

Ååååhhhhh....vet du va dom kostade?????

panzermensch skrev 2008-12-18 17:37:57 följande:
    han sa att det fanns klädslar Leonell.. den runda stokken? Klurade på den
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16