• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 17:40:49 följande:
    Ååååhhhhh....vet du va dom kostade?????
    Frågade inte för jag jagade ju frog men skulle han maila lovar jag fråga haha
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Leonell

Jaa den med både vagga o lite större säng i whitewash!! FYND! frågade om klädsel till cameleon men han sa att det inte fanns.. han sa att allt va slut, o då frågade jag några gånger till :) o fick me sommarsufletten... he he men fick honom inte att skaka fram nån klädsel.. men d kanske finns i mellandagarna... hoppas!!

• panzermensch
    Leonell skrev 2008-12-18 17:47:13 följande:
    Jaa den med både vagga o lite större säng i whitewash!! FYND! frågade om klädsel till cameleon men han sa att det inte fanns.. han sa att allt va slut, o då frågade jag några gånger till :) o fick me sommarsufletten... he he men fick honom inte att skaka fram nån klädsel.. men d kanske finns i mellandagarna... hoppas!!
    haha den jag petade på men den skulle bli för stor hos oss Men ja fynd! Hälften av 7 papp ju Och de är sååå fina
    Haha var många som bråkade med honom idag Får se vad han får fram till oss listade i helgen och om det blir något över. På honom lät det som ingen butik i mellandagarna i första hand utan först "leverera" åt oss men vi märker Hade velat ha en tripp trapp men fanns ingen rätt färg
  • Leonell

ha ha jaaa tyckte lite synd om honom... han va helt svettig. Kan tänka mig vilken dag han har haft.. ha ha :) Du kan ju tipsa här i tråden om du hör nåt om när allt annat ska säljas ut när du hämtar din vagn... :) synd att du inte hittade rätt färg på tripp trappen, d va ju så himla bra pris på dom också!! skulle fyndat en rosa om jag hade haft mer pengar...

• panzermensch
    Leonell skrev 2008-12-18 17:55:54 följande:
    ha ha jaaa tyckte lite synd om honom... han va helt svettig. Kan tänka mig vilken dag han har haft.. ha ha :) Du kan ju tipsa här i tråden om du hör nåt om när allt annat ska säljas ut när du hämtar din vagn... :) synd att du inte hittade rätt färg på tripp trappen, d va ju så himla bra pris på dom också!! skulle fyndat en rosa om jag hade haft mer pengar...
    jo hade velat dock ha tre white wash.. övervägde en rosa men.. en ensam rosa kändes trist är ju tre tjejer så hade tre rosa funnits ok
    hehe hör av av sig lovar jag ge rapport
  • panzermensch

Ni som har koll på priser; Hur är det att beställa utomlands ifrån mot sverige nu på buggan? Kompis tänkte köpa en och undrade var det är billigast

• Leonell

babytrader tar 749euro för fleece o 829 euro för canvas
    pingpong-online tar 790 oavsett tyg. pingpong har fri frakt babytrader tar typ 35 euro för frakt men du får dra av 50 euro på beställningen om du är ny. babytrader har maxi cosi babyskydd 08 för 79 euro så ska man beställa både vagn o babyskydd tjänar man på det... (det gjorde jag) men euron ligger på 10.5-10.9 just nu... (min bank tog 10.9)

• panzermensch

ehhh you lost me totally dvs de är lite billigare men inte mycket får jag det till då? får ge henne länkarna dit så får hon snoka

• Leonell

ha ha ha jaaaa typ... men jag köpte en cameleon med fleece o ett maxi cosi babyskydd o adapter till för 870 euro vilket blev 9300 från mitt konto... beställde ifredags fick mina saker idag.... :)

• panzermensch
    bulankulan skrev 2008-12-18 17:15:23 följande:
    Den och och den med vagnen är det jag menar..
    är ju de två som köpte vagnarna som lagt ut dem och alla tillbehör, de tjänar ju bra på det. Tråkigt för de som skulle ha vagnar åt sig men men.. de gjorde ju bra affär
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16