• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • orzia1

Suck vad trött man blir. . Hade som sagt varit bättre om han sålt direkt via blocket. Va där många i kön?

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • panzermensch

Njae.. 10 när det väl öppnade kanske varav några med resp och några med barn.. så inte så många..

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • straw2008

Hallå,

Nu avslöjar jag väl men jag var en av de som fick köpa vagn!

Tog två tom, min bundsförvant som väntat med mig sen i morse fick även hon med sig sin drömvagn.

Jag fick en i heldenim o en i helrött som jag sen bytte till helgrått!

Jag o andra tjejen som fick handla var där sen 11, det var INGEN annan där då så ni som vart arga för att vi stod först i kön.. well ni var inte där först helt enkelt!

Det fanns MASSOR av vagnar bakom lagret, jttemånga vagnar komemr att säljas bara man ringer o håller sig uppdaterad.

Lycka till alla! (hade varit lite roligt med ett foto med mammor som stod där, massa familjisar på samma ställe)

• Noiis

nån av er som har kvar tel nummer eller mail adress till dom? dom skulle väl sälja i morrn med??

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • panzermensch

Efter julafton först och då ska de på maillistan få i första hand som skrev upp sig idag Så får väl se om det dyker upp mer sen

• straw2008

Han kommer att sälja resten i mellandagarna, eller mejla ut så fort det blev färdiga vagnar, de sätter ihop vagnar av delar de har garanti gäller givetvis.

I min ena liggdel låg ett extra liggdelslock och ett extra myggnät i den andra liggdelen låg en extra sittdel samt en extra liggdel, varorna flög ju runt öronen så jag hann bara kolla att chassit var OK o inte om något extra låg med, men det blev väl bonus då.

Den andra tjejen fick ett extra gecco chassi med på köpet.

• panzermensch

Jo han skulle tydligen dit först nästa torsdag igen och då skulle han höra av sig till de på listan (var 5 mailadresser när vi skrev oss tror jag) så hoppas väl få nått.

• imaj
    straw2008 skrev 2008-12-18 14:15:36 följande:
    Han kommer att sälja resten i mellandagarna, eller mejla ut så fort det blev färdiga vagnar, de sätter ihop vagnar av delar de har garanti gäller givetvis. I min ena liggdel låg ett extra liggdelslock och ett extra myggnät i den andra liggdelen låg en extra sittdel samt en extra liggdel, varorna flög ju runt öronen så jag hann bara kolla att chassit var OK o inte om något extra låg med, men det blev väl bonus då. Den andra tjejen fick ett extra gecco chassi med på köpet.
    Shit vilka kap!!! Förvånad redan att det var halva priset nästan var ju helt otroligt och sen dessutom extra saker på köpte :-O!!! Grattis säger jag bara !
  • straw2008

Tack, jag är typ asglad!!

Synd bara att det inte var mer organiserat i affären, de kunde släppt in 3 i taget eller så nu blev det bara ett inferno!

Dt låg massa chassin o delar bakom lagret så fler lär få köpa.

• imaj
    straw2008 skrev 2008-12-18 14:22:46 följande:
    Tack, jag är typ asglad!! Synd bara att det inte var mer organiserat i affären, de kunde släppt in 3 i taget eller så nu blev det bara ett inferno! Dt låg massa chassin o delar bakom lagret så fler lär få köpa.
    Återigen... synd att man inte bor i Sthlm... . Hoppas att ni andra också får köpa Buggorna som är kvar sen! 
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16