• tov

UTSLAG!!!

Någon annan gravid som lider av röda prickar på magen som kliar
    eller bara att det kliar på magen jag håller på att blir galen.vet inte om min hud e känslig elr vad det e

• Svar på tråden UTSLAG!!!
  • Väntar på nr 2

tov skrev 2008-12-07 22:34:24 följande:

men ja kanske fick klåda av barnoljan behöver inte bewtyda fosterdöd försöker du skrämma mig elr
    själv klart inte, men jag kan inte låta bli att bli små ängslig och arg på min bm pga jag hade ingen aning att detta kan vara farligt!
    eftersom JAG har klåda också.
    Men hoppas att du har fått den av barn oljan då? får då är det ju enkelt att bli av med klådan?!>
  • tov

Väntar på nr 2 skrev 2008-12-07 22:42:26 följande:

själv klart inte, men jag kan inte låta bli att bli små ängslig och arg på min bm pga jag hade ingen aning att detta kan vara farligt!eftersom JAG har klåda också.Men hoppas att du har fått den av barn oljan då? får då är det ju enkelt att bli av med klådan?!>
    alla har väl mer elr mindre klåda på magen?
    eller e detta farligt för beben?
  • tov

Väntar på nr 2 skrev 2008-12-07 22:42:26 följande:

själv klart inte, men jag kan inte låta bli att bli små ängslig och arg på min bm pga jag hade ingen aning att detta kan vara farligt!eftersom JAG har klåda också.Men hoppas att du har fått den av barn oljan då? får då är det ju enkelt att bli av med klådan?!>
    sist jag tog alla prover för några veckor sen inklusive blodprov sa dom att alla värden var bra.
    borde dom inte sett nått annars?
  • Väntar på nr 2

tov skrev 2008-12-07 22:54:10 följande:

Väntar på nr 2 skrev 2008-12-07 22:42:26 följande: alla har väl mer elr mindre klåda på magen? eller e detta farligt för beben?
    jag har ingen aning, men läste nyss att man ska tydligen vara på sin vakt om det kliar i händerna o fötterna? det gör det inte på mig iaf!
  • Troll mor

Hum jobbigt med klåda. Jag har det ovanpå händer o fötter. Kliar som attan speciellt på nätterna, men jag har småsmå små blåsor oxå och därför trodde förlossningsläkaren jag fick träffa inte det var graviditetsklåda. Har ni något sådant? (Är ju ändå orolig)

• Väntar på nr 2

vet faktiskt inte, jag har ingen sån utbildning utan har läst på nätet bara.

• tov

Väntar på nr 2 skrev 2008-12-07 22:56:39 följande:

tov skrev 2008-12-07 22:54:10 följande:
    jag har ingen aning, men läste nyss att man ska tydligen vara på sin vakt om det kliar i händerna o fötterna? det gör det inte på mig iaf!
    inte på mig heller bara magen svårt att tro att det kan vara gravklåda då elr?
    kan bm ta ett blodprov och kolla om det e de?
  • stinalottalarsson

Jag fick utslag och klåda ett tag, men det visade sig att jag hade ätit för många clementiner Det låter ju lite konstigt, men det visade sig stämma, jag hade vräkt i mig clementiner och när jag slutade så försvann klådan...Jag hade också läst en massa skrämselartiklar så jag ringde och kollade med bm...

• Väntar på nr 2

Troll mor skrev 2008-12-07 22:57:33 följande:

Hum jobbigt med klåda. Jag har det ovanpå händer o fötter. Kliar som attan speciellt på nätterna, men jag har småsmå små blåsor oxå och därför trodde förlossningsläkaren jag fick träffa inte det var graviditetsklåda. Har ni något sådant? (Är ju ändå orolig)
    nä mina är mest som små sår + att hela huden är som irriterad vilket kanske inte är så konstigt eftersom man kliar. Att du blir orolig förstår jag, det blir jag också bm säger en sak och man läser en annan sak osv.... man blir ju helt virrig? skulle aldrig förlåta min bm om det skulle visa sig vara farligt.
  • tov

stinalottalarsson skrev 2008-12-07 23:00:37 följande:

Jag fick utslag och klåda ett tag, men det visade sig att jag hade ätit för många clementiner Det låter ju lite konstigt, men det visade sig stämma, jag hade vräkt i mig clementiner och när jag slutade så försvann klådan...Jag hade också läst en massa skrämselartiklar så jag ringde och kollade med bm...
    har ätit kanske 5,6 celemntiner ida hur många åt du
Svar på tråden UTSLAG!!!