Hoppe tossan skrev 2009-01-16 19:08:55 följande:
Har fått influensan... Nästan 40 graders feber och en igentjockad hals. Så himla trist när man gjort planer för helgen. Jag och M skulle åka till min bästa kompis och hennes familj och sova över där. De har en bebis på 3 månader. Men fick ställa in... Så jag har varit lite deppig idag. Dessutom har jag mått så dåligt att jag knappt orkat ta hand om M. Gissa om jag känner mig som en dålig mamma... Dessutom är min man bortrest över natten och kommer imogon eftermiddag. Så från en toppenhelg till en bottenhelg.Men jag och M har haft en jättmysig kväll. Äppelpaj framför mackapacka på tv. Mys pys. Nu sover han. Han var jättetrött.
Nej va trist!
Så typiskt att det ska sammanfall med en inbokad plan! Och ännu mer typiskt om mannen är borta... Skönt att han redan sover så du får lite vila nu då... Vi har nog säkert en timme till med vaken kille som just nu speinger runt med mössa, hockeyhjälm, sin lilla motorsåg och sina gummistövlar och leker skogshuggare...

Han är bara för fin! Kanske kan bjuda på en bild sen när jag laddat ur kameran.
Jag har varit ledig idag och har hunnit med så otroligt mycket! Lagat 3 olika rätter och som ska äta över helgen och frysa in, verkligen storkok!
Tvättade 2 maskiner tvätt, körde diskmaskinen, röjde i köket och sen åt jag och sonen. han somnade bums redan vid 11.20 då va han helt slut efter att hängt med i mammas tempo! På eftermiddagen var vi till en kompis och lekte lite, det var trevligt. Är ledig i helgen, första gången sen början av december, ska bli så skönt!