• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • InHeaven

jag hade bim den 7 januari så det är ett tags en. Den har inte varit så här sne förr :S HOPPAS innerligt att jag är låghormonare.

mother of skrev 2009-01-13 20:07:45 följande:

InHeaven skrev 2009-01-13 20:03:00 följande:
    När hade du bim?? Tänkte om du kanske är en sk låghormonare.. Ja du lär väl få ett bra svar hos gyn hur fallet är.
  • mother of

InHeaven skrev 2009-01-13 20:12:10 följande:

jag hade bim den 7 januari så det är ett tags en. Den har inte varit så här sne förr :S HOPPAS innerligt att jag är låghormonare.mother of skrev 2009-01-13 20:07:45 följande:
    Aaaaa de var några dagar sedan.. Då håller jag tummarna att du är en låghormonare istället...
  • Sweetie82

Men guld lock.. har du plussat??? Det har jag helt missat.. Ett stort GRATTIS!!!! Vad kul *Kram*

• Sweetie82

Ett stort grattis till dig med Rio!!!

• InHeaven

Tackar, behöver allas tummar tror jag ;)
    Hur går det för din del då?

mother of skrev 2009-01-13 20:15:39 följande:

InHeaven skrev 2009-01-13 20:12:10 följande:
    Aaaaa de var några dagar sedan.. Då håller jag tummarna att du är en låghormonare istället...
  • guld lock
    Svar på #553
    Sweetie82 skrev 2009-01-13 20:22:39 följande:
    Men guld lock.. har du plussat??? Det har jag helt missat.. Ett stort GRATTIS!!!! Vad kul *Kram*
    javisst tidigare äl o lite fel räknat på bim men i går morse fick jag ett tydligt plus..helt oväntat(trodde ja va på bim-5 ju)
  • guld lock
    Svar på #553
    Sweetie82 skrev 2009-01-13 20:22:39 följande:
    glömde ju tacka....TACK!!!*kram*
  • mother of

InHeaven skrev 2009-01-13 20:27:13 följande:

Tackar, behöver allas tummar tror jag ;)Hur går det för din del då?mother of skrev 2009-01-13 20:15:39 följande:
    Ja de återstår att se, bim borde vara på söndag. Men tvivlar på att de har tagit. Men som sagt, bara och vänta...
  • InHeaven

ja man kan ju aldrig veta som sagt, så vi får även se för din del hur det tagit sig :)
    Du har inga symptomer alls?

mother of skrev 2009-01-13 20:42:33 följande:

InHeaven skrev 2009-01-13 20:27:13 följande:
    Ja de återstår att se, bim borde vara på söndag. Men tvivlar på att de har tagit. Men som sagt, bara och vänta...
  • mother of

InHeaven skrev 2009-01-13 20:48:06 följande:

ja man kan ju aldrig veta som sagt, så vi får även se för din del hur det tagit sig :)Du har inga symptomer alls?mother of skrev 2009-01-13 20:42:33 följande:
    Nja inget som kan anses som symptom egentligen. Eftersom min kropp har lyckats lura mig varje gång med något "nytt".
    Enda skillnaden är att jag inte haft någon flytning på 1,5 vecka och lite smärta/ryckningar eller nåt i äggstockarna.
    Brukar snarare ha flytning som blir mer desto närmare bim jag kommer samt en massa smärta.
Svar på tråden ********BIM-lista januari********