• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • Sweetie82

guld lock skrev 2009-01-13 20:29:32 följande:

Svar på #553Sweetie82 skrev 2009-01-13 20:22:39 följande:
    glömde ju tacka....TACK!!!*kram*
    hihi.. inte lätt att komma ihåg allt
    Hur mår du? Några symtom än?
    Hoppa med i bf-september-tråden.
  • InHeaven

Okej, jag har inte heller några flytningar som jag alltid också har innan bim. så för min del är det något HELT nytt.
    Det kanske är en symptom? vem vet ;)

mother of skrev 2009-01-13 20:55:21 följande:

InHeaven skrev 2009-01-13 20:48:06 följande:
    Nja inget som kan anses som symptom egentligen. Eftersom min kropp har lyckats lura mig varje gång med något "nytt". Enda skillnaden är att jag inte haft någon flytning på 1,5 vecka och lite smärta/ryckningar eller nåt i äggstockarna. Brukar snarare ha flytning som blir mer desto närmare bim jag kommer samt en massa smärta.
  • guld lock
    Svar på #561
    Sweetie82 skrev 2009-01-13 20:57:19 följande:
    guld lock skrev 2009-01-13 20:29:32 följande:
    hihi.. inte lätt att komma ihåg allt Hur mår du? Några symtom än?Hoppa med i bf-september-tråden.
    endel känningar i magen har jag allt. Känner lixom att de händer grejjer där. Svårt att förklara.
    Lite större o ömma boobs också
    hamnade i någon tråd och skrev in mej men är typ aldrig där. hmmm...
  • Sweetie82

guld lock skrev 2009-01-13 21:10:41 följande:

Svar på #561Sweetie82 skrev 2009-01-13 20:57:19 följande:
    endel känningar i magen har jag allt. Känner lixom att de händer grejjer där. Svårt att förklara. Lite större o ömma boobs också hamnade i någon tråd och skrev in mej men är typ aldrig där. hmmm...
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m39799015.html

Jag känner inte mer än molvärk i tjejmagen.. idag kände jag dessutom illamående mer ordentligt för första ggn.. dock inte sååå farligt, men ändå. Är trött som bara den, men jag bara väntar på att brösten ska börja ömma. De är ju som de alltid är Borde jag vara orolig?? Med dottern fick jag ömma bröst i v 6 nån gång tror jag.. går in i v 6 imorn..
  • guld lock
    Svar på #564
    Sweetie82 skrev 2009-01-13 21:15:27 följande:
    234/m39799015.htmlJag känner inte mer än molvärk i tjejmagen.. idag kände jag dessutom illamående mer ordentligt för första ggn.. dock inte sååå farligt, men ändå. Är trött som bara den, men jag bara väntar på att brösten ska börja ömma. De är ju som de alltid är Borde jag vara orolig?? Med dottern fick jag ömma bröst i v 6 nån gång tror jag.. går in i v 6 imorn..
    ja går in i v5 imorrn tror ja...men jag har haft ömma knöliga bröst sen ÄL. De enda som stog ut från tidigare försök.
    va bara glad att de inte ömmar ännu
    Trött är jag också...men de har nog me jobbet att göra.
    sen lite smått galen av RÖKSUGET är jag me. fyfan. hemskt!!!
  • Socialen

Har nu bestämt mig för att testa torsdag morgon, då är det bim -7 och jag ska ut på middag på kvällen. Kan vara bra att veta utifrån dryck och mat då. Känner mig lite nervös, men varken jag eller maken tror att vi "lyckats" den här gången ...

• mother of

InHeaven skrev 2009-01-13 21:03:52 följande:

Okej, jag har inte heller några flytningar som jag alltid också har innan bim. så för min del är det något HELT nytt.Det kanske är en symptom? vem vet ;)mother of skrev 2009-01-13 20:55:21 följande:
    Kanske det :-P..
    När jag väntade sonen så hade jag då flytningar i vanlig ordning.. Så de kan nog variera..
  • InHeaven

JA mig vetligt så hade jag nog flytningar med.. Eller? herregud det var evigeheter sen känns det som. Det jag minns vara att jag inte hade en endaste symptom iaf. Så det bådar ju gott det med :D

mother of skrev 2009-01-13 21:58:31 följande:

InHeaven skrev 2009-01-13 21:03:52 följande:
    Kanske det :-P..När jag väntade sonen så hade jag då flytningar i vanlig ordning.. Så de kan nog variera..
  • mother of

InHeaven skrev 2009-01-13 22:01:58 följande:

JA mig vetligt så hade jag nog flytningar med.. Eller? herregud det var evigeheter sen känns det som. Det jag minns vara att jag inte hade en endaste symptom iaf. Så det bådar ju gott det med :Dmother of skrev 2009-01-13 21:58:31 följande:
    Haha, ja som synd att de kan vara så olika..
    Enda jag egentligen hade var ganska så kraftig värk vid äggstockarna och brösten var super ömma i 2 veckor innan jag fick veta att jag var gravid. Var inte planerat så kände inte direkt efter heller..
  • InHeaven

Nej det var inte planerat för min del heller, så jag hade ingen koll alls. kanske hade jag jätte mycket symptomer:) kom lite som en chock faktiskt.. när jag gjorde kontroll ul för att se vilken vecka jag var i så var jag i v 13 så det hade gått ett tag.

mother of skrev 2009-01-13 22:29:11 följande:

InHeaven skrev 2009-01-13 22:01:58 följande:
    Haha, ja som synd att de kan vara så olika..Enda jag egentligen hade var ganska så kraftig värk vid äggstockarna och brösten var super ömma i 2 veckor innan jag fick veta att jag var gravid. Var inte planerat så kände inte direkt efter heller..
Svar på tråden ********BIM-lista januari********