• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • guld lock
    Svar på #571
    lycka till
    Hedebris skrev 2009-01-13 22:36:15 följande:
    ligger på BIM-2 imorgon. Då ska jag testa :D
  • mother of

InHeaven - OJ v.13. Min mens var 2 veckor sen när jag uppsökte gyn och plussade jätte svagt i typ v.4+3 eller nåt..

• InHeaven

ja jag fattar inte riktigty själv hur det gick till, men tror att när jag gjort själva testet så var jag kanske i v9-10 kanske.
    mwn jobbade ganska mycket vid den tidne så det var väldet so villade bort mig.

Usch inatt drömde jag att jag blev gravid igen och lyckan var ENORM! men fick även en liten blödning och trodde då direkt att ytterligare ett mf var på väg.
    Hoppas innerligt att denna dröm inte går i uppfyllelse utan att jag är gravid och att bebisen i så fall stannar! :(

mother of skrev 2009-01-14 09:14:43 följande:

InHeaven - OJ v.13. Min mens var 2 veckor sen när jag uppsökte gyn och plussade jätte svagt i typ v.4+3 eller nåt..
  • InHeaven

Än är det inte över. du har inte nått bim än så det är inte säkkert alls attd et är neg.

Hedebris skrev 2009-01-14 11:01:33 följande:
    - på stickan..
  • Hedebris

nej, jag vet.. kan ha räknat fel på BIM med. det är inte över förrens tomtarna dansar i trosorna ;D

• InHeaven

haha nej preics, det är så man ska se det :D

Hedebris skrev 2009-01-14 11:13:52 följande:
    nej, jag vet.. kan ha räknat fel på BIM med. det är inte över förrens tomtarna dansar i trosorna ;D
  • mammamina

Borde ha ÄL idag men fick känningar i måndags. I vanliga fall brukar jag ha känningar i flera dagar, men den här gågnen var det bara i måndags. Tänk om vi lyckades då...! Det känns som en EVIGHET till BIM!

• Maniok

Tycker oxå att det känns som en evighet tills bim. Den här gången vet jag inte om jag ska testa i förväg eller ens på bim. Men det e lättare sagt än gjort. Man vill ju bara ha sitt plus...

Svar på tråden ********BIM-lista januari********