Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

Albin 080509 skrev 2008-12-11 10:28:09 följande:
    ris och ros på min sminkning som ligger i mappen smink i galleriet=)
    Fint, färgerna passar dig och det är snyggt lagt. Det är alltid svårt att kommentera så naturliga sminkningar eftersom det syns ganska dåligt
  • Fluffguf

Är det någon som har testat IDs brushless mascara? Jag har funderat i veckor på hur i hela friden den fungerar egentligen

• Fluffguf
    Ms Ms Kanga skrev 2008-12-13 19:45:26 följande:
    Jag har IDs Magic Wand Mascara. Funkar riktigt bra ger lååånga fransar men torkade väldigt fort så den smular en hel del nu efter att jag har använt den i 1 månad
    Vad kul Hur gör man med den egentligen? Det känns som att det borde bli klumpigt!
  • Fluffguf
    Ms Ms Kanga skrev 2008-12-14 19:46:51 följande:
    Man får inte "gnugga" ut mascaran med Magic Wanden, man tar en långsam rörelse i ett svep, väntar någon minut och tar ett lager till så blir det fina separerade fransar
    Ah, där ser man! Jag är sugen på att testa just för att den är så annorlunda
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-12-15 17:09:24 följande:
    Kan ni inte länka till den?
    Här hittade jag den: store.bareescentuals.com/Magic%20Wand%20Brushless%20Mascara%20-%20Black/masterBrushless,default,pd.html?cgid=BE_SUB_MASCARA&deleteUUID=
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-12-15 17:14:53 följande:
    Hur funkar den?
    Ja, det undrade jag också, den ser verkligen helmysko ut, det känns som att det borde bli jätteklumpigt Men ms kanga var ju nöjd iaf, så den kanske är bra
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-12-15 19:06:20 följande:
    Jag förstorade men såg inte bättre... Det var synd att den blev torr så fort anars hade jag nog varit sugen på att prova. MEN nu har jag faktsikt lovat mig själv att inte köpa någon annan mascara än Masterpiece. Inte på ett år. Minst. Eller ett halvår...
    Jag beundrar att du kan hålla dig till samma, jag har nog aldrig köpt samma mascara två gånger även om jag har varit nöjd, man tror ju alltid att det finns bättre
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-12-15 20:22:13 följande:
    Men vad är problemet??? Varför går det inte att citera tå stycken utan att det blir helt mongo? Hur gör ni som lyckas?
    Det är något strul med koden, så att det går inte att citera flera om man inte är plusmedlem. De försökte fixa det för ett tag sedan, men då blev alla länkar knäppa i stället...
  • Fluffguf

Här var det dött! Skönt för mig som inte har varit hemma, in te så mycket att läsa ikapp
    Har ni fått några roliga sminkjulklappar?
    Jag har inte fått alla julklappar ännu, jag misstänker att det blir presentkort imorgon, men jag fick iaf värmespolar av mina föräldrar och ett presentkit med smink från gosh. Jag har aldrig testat deras smink innan så det blir spännande Det var ett silvrigt nagellack som verkar riktigt bra pigmenterat, en silvrig kajalpenna och tre ögonskuggor i vitt och silver. Så nu blir det nog något silvrigt på nyår

• Fluffguf
    lyckligmamma skrev 2008-12-28 19:47:59 följande:
    Linny skrev 2008-12-28 19:45:47 följande: O tack, tyckte bara den var billig .-) Är det sant att man dödar bakterierna, när man lägger puder, kajal, smink överhuvudtaget, i frysen tro?
    Jag tror inte att det funkar något vidare tyvärr, bakterier brukar överleva att frysas ner.
Svar på tråden Smink smink smink!