Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

Phantera: samma här, jag behöver också mycket balsam!
    Mitt hår är väl normalt, inte speciellt torrt eller slitet, ganska tunt sådär som vi svenskar ofta har

• Fluffguf
    AngelOfHarlem skrev 2009-01-27 22:28:39 följande:
    Jag använder nästan alltid L'oreal proffessional. Kostar väl runt 400 spänn för schampo och balsam, men det är det värt! Annars tycker jag att Matrix är hyfsat till hyfsat pris. Paul Mitchell funkar också. Vet inte om de finns att beställa däremot!
    Helt okej pris Jag har trott att l'oreal inte skulle vara så bra, det känns som ett budgetmärke, men det kanske bara gäller smink
    Tack för tipsen!
  • Fluffguf
    AngelOfHarlem skrev 2009-01-27 22:32:53 följande:
    Ja, dom har ju billighetshårvård också, men ju Proffessional-serien säljs t.ex. inte på ICA utan är ett "riktigt" märke....
    Okej Jag förstod att du inte menade de på ica
    Jag är hopplöst okunnig när det gäller hår...
  • Fluffguf
    AngelOfHarlem skrev 2009-01-27 22:38:19 följande:
    Jag vet ju inte var du bor, men titt som tätt så har just l'oreal erbjudanden om att köpa schampo och balsam för 349:-. Det kan du ju hålla utkik efter och prova. Jag har provat mååååååånga serier, haha, och just den här är jag väldigt nöj med.
    Perfekt
    Jag bor i göteborg, så det mesta finns ju att hitta, det är bara jag som är lat och gillar att handla på nätet
  • Fluffguf
    mrs holiday skrev 2009-01-27 22:31:41 följande:
    Jag har varit nöjd med alla dyrare schampoo/balsam jag använt. Tycker mitt hår blir kraftigare, inte lika fort ofräscht och jag har dessutom tappat mycket mindre hår då jag använt dyrare produkter en längre tid. Har provat flera olika sorter från Goldwell, gillade det för färgat hår bäst. Just nu använder jag Lanza som jag köpt från lykos.se till bra kampanjpris, men det har jag bara provat några ggr hittills - nyköpt (har precis färgat håret): www.lyko.se/ Innan dess hade jag de här: www.lyko.se/ Hoppas länkarna funkar!...
    Tack för tipset, det ser ju bra ut
  • Fluffguf

Tack för alla tips, nu ska jag bara välja nåt

• Fluffguf
    Phantera skrev 2009-01-28 23:18:48 följande:
    Lookilooki i min blogg!! phantera.blogg.se Någon som är avis? Har visserligen inte testat än...men bra sugen är jag!
    Jaa, avundsjuk
    Grattis!
  • Fluffguf
    LMK skrev 2009-01-29 13:13:34 följande:
    filiduttan skrev 2009-01-29 12:58:08 följande: Jag har för mig att Everyday Minerals säljer tomma burkar.
    De har sålt innan iaf, jag har en därifrån.
  • Fluffguf
    Shoppingtokig skrev 2009-02-01 10:46:09 följande:
    Nu var det länge sedan jag hängde här, vad står ELF för? Vågade färger, jag gillar starka färger
    www.eyeslipsface.se/
    Jättebilligt smink, jag har inte hunnit testa ännu, men det ska tydligen vara helt  okej?
Svar på tråden Smink smink smink!