Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

mrs holiday skrev 2009-02-13 20:05:57 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-13 16:01:13 följande: Pore minimizer serum har jag också, och gillar!Och deras lermask är jättebra när man känner sig lite fet och småfinnig (min hud kan få sådana tillfälliga "ryck"), huden lugnar sig på en gång utan att man känner sig alldeles stram efteråt. Sen gillar jag Cliniques ögoncreme, återfuktar utan att man blir pluffsig som jag blivit av en del andra cremer. Men jag har inte vågat mig på trestegs-setet eftersom jag hört så mycket negativt om det!
    Vad heter lemasken? Det låter som att den skulle passa mig
  • Fluffguf
    mrs holiday skrev 2009-02-13 20:30:45 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-13 20:26:53 följande: Deep Cleansing Emergency Mask. Den behöver bara sitta på 5-10 minuter och är dessutom dryg, en tub räcker massvis med gånger.
    Tack, jag ska kolla in den då
  • Fluffguf
    Familjen Båge skrev 2009-02-19 22:50:00 följande:
    Ni som sitter här och bara snackar en massa smink, vet ni nån bra mascara som verkligen gör ögonfransarna fylliga? Har testat lite olika, men ingen har gett den effekten jag vill ha.. det blir bara klent
    Diorshow tycker jag ger rejäl volym, men det är väldigt olika vad man gillar för mascara
  • Fluffguf
    filiduttan skrev 2009-02-21 22:16:29 följande:
    Kajsan skrev 2009-02-21 12:31:42 följande: vad trist :( går ditt paket in via Malmö kanske? Tullen där är jävligare än den i Sthlm Min man köper mkt från både Hong Kong och USA och alla paket som går via Skåne har fastnat men inget via Sthlm *fniss* kanske har med det att göra, han svär ganska mkt här hemma.... dels för att det kan ta TID få ut sitt paket... ibland har det suttit fast i flera veckor för honom (han köper iofs inte smink)
    Hur vet man vilken tull det går igenom, står det på paketet?
  • Fluffguf

Någon som är bra på läppglans? Jag vill ha ett som blir riktigt blankt, sådär så att det nästan ser ut som vatten på läpparna, några tips?

• Fluffguf
    filiduttan skrev 2009-02-21 22:24:49 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-21 22:18:57 följande: Min man köper bara saker som spåras.... så han ser via internet hur paketen färdas :-P Han har flera gånger förekommit tullen och ringt dig då han sett att det fastnat.... jag har fått mig många skratt då han svurit, dom har det ganska hektiskt på tullen vill jag lova....
    Ahh, då förstår jag Jag har ingen aning om vilken väg mina paket har tagit...
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-02-24 19:17:45 följande:
    Linny skrev 2009-02-24 10:15:54 följande: Hej där "främling" Min muffin är faktiskt slut. Jag trodde aldrig att det skulle ske... men det är den. Så jag ska också köpa en ny. Då kommer det nog ramla ner lite mer. Har inte köpt ngt på MUS på länge.
    Imponerande, jag har aldrig tagit slut på en ögonskugga Kanske för att jag har sådär en 200 att växla mellan, men ändå
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-02-24 19:41:44 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-24 19:20:01 följande: Jag vet vad du menar. Men muffin köpte jag för måååånga år sedan nu. Måste tänka... Det är nog fyra år sedan. Om inte mer. Och den har jag använt, om inte varje dag så minst ett par ggr i veckan. Det är bra livslängd på de där!
    Ja man får jobba på om man ska ta slut på dem De är väldigt prisvärda om man ser till livslängden! Muffin är en av mina favoriter också, jag köpte den bara för att så många här i tråden gillar den, och den är verkligen användbar, passar till allt
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-02-24 20:08:25 följande:
    Oj... OM man funderar på att operera sig i ansiktet så tänker man nog om både en och två gånger när man ser Linda Rosing. Hjälp... hon ser ju riktigt märklig ut när hon pratar. Haha! Vilka läskiga läppar... Undra om hon gör av med ett läppglans i veckan, ser väldigt kladdigt ut. Yack! (varför tittar jag...)
    Ja det är skumt, varför vill man ha såna läppar Jag förstår inte riktigt grejen med enorma läppar, det är lite som med gigantiska silikonbröst, man kan inte göra något utan att det ser vulgärt ut...
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-02-25 16:21:52 följande:
    Kajsan skrev 2009-02-25 16:15:58 följande: Just det... det står mellan dem. Men vad som nästan känns pinsamt att säga är att jag tror att YSL inte ens finns i min lilla sitstad längre... GAH! Snart tar de väl bort rinnande vatten också. Men jag har de två överst på listan.
    Haha, rinnande vatten
    Jag tycker att det känns mer pinsamt att jag har tillgång till såå många märken och inte har testat hälften...
Svar på tråden Smink smink smink!