Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink smink smink!

hugskott skrev 2009-02-27 17:26:38 följande:

Hej alla sminknördar! Nu har jag gluttat i tråden 967 gånger typ, och fått mycket bra tips, men ska jag skriva lite oxå.. Har fått paket från mad minerals idag med ögonskuggor som jag precis provat. Men jag tycker det var svårt att få jämt resultat med mina vanliga borstar? Det blev bättre vått, men vad rekommenderar ni för borste till mineralögonskugga?
    Jag använder mina vanliga penslar till mineralsmink. De är av äkta hår och bra kvalité. Det viktiga är att man har en bra primer under.
  • Fridapida

monsken87 skrev 2009-02-28 10:03:09 följande:

säljs den i afärerna än?
    Den finns på Kicks har jag för mig. Kostar väl ca 200 kr.
  • Fridapida

Men haha! Tänk vad alla tycker olika om fiberwiggen... Men jag ska nog köpa den nästa gång jag är på stan. Det här måste nog provas.

• Fridapida
    Svar på #1381
    Bebislängtan82
    Jag har inte provat dem men gillar ID's skuggor. De är verkligen fina.

Lindingöbo
    Välkommen!
  • Fridapida
    Kajsan skrev 2009-03-05 22:27:07 följande:
    Jag måste ha nya penslar, men är fattig! Ge mig tips om prisvärda!
    De är inte direkt prisvärda men bra - Japonesque!
  • Fridapida
    Kajsan skrev 2009-03-05 22:51:15 följande:
    Jo jag vet...men de är som sagt inte så jättebilliga
    Jag vet... tyvärr. Men de är verkligen helt överlägsna alla andra som jag har.
  • Fridapida
    Kajsan skrev 2009-03-05 23:04:40 följande:
    Strö salt i plånbokssåret, gör det
    Sorry Jag vill gärna ha sällskap på min vandring in i fördärvet...
  • Fridapida
    Shoppingtokig skrev 2009-03-06 00:00:52 följande:
    Hallå tjejer, jag har blivit MAMMA!!!I lördags kväll gick vattnet och vi fick fara till sjukhuset, väl på sjukhuset konstaterade bm att jag var öppen 8cm och när hon kände efter så fick hon bebisens fot i handen! Saken var ju den att det var ju inte den vägen hon skulle ut så hon larmade och flera människor kom inrusandes och jag fick åka upp till operation på en gång för ett akut kejsarsnitt. Ca 40 min efter vi kommit till sjukhuset så var lilla Vanna född Kom hem från sjukhuset igår och det känns bra att vara hemma igen, tog vår första promenad med barnvagnen idag Har lagt in två bilder på Vanna i mitt galleri
    Oj vad söt! Grattis!
Svar på tråden Smink smink smink!