Smink smink smink!
Linny: stort grattis! Det låter som en riktigt bra förlossning Jag förstår verkligen om det inte blir så mycket tid till annat på ett tag
Linny: stort grattis! Det låter som en riktigt bra förlossning Jag förstår verkligen om det inte blir så mycket tid till annat på ett tag
Vad kul med de där stämplarna, jag har aldrig testat att måla mönster eftersom jag knappt kan måla vanligt lack snyggt
Jag fick paket idag från strawberrynet
Dels IDs complexion enhancers kit (se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&goChar=B#DETAIL) som jag inte har testat ännu, och så var jag bara tvungen att testa magic wand-mascaran (se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&CatgId=15), de har extrapris på den nu så jag betalade 95 för den
Jag måste nog säga att jag är positivt överraskad av den, när jag först såg den trodde jag att den skulle resultera i att man får typ tre megatjocka ögonfransar Det var lite meckigt att få till det, man är ju så van vid vanliga borstar, och jag rekomenderar en bra ögonfranskam för att få riktigt fina fransar, men de blev verkligen otroligt långa och täta, som dockögonfransar
Det tar nog ett tag innan jag får till det riktigt bra utan att klumpa dock...