Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

Linny: stort grattis! Det låter som en riktigt bra förlossning Jag förstår verkligen om det inte blir så mycket tid till annat på ett tag

• Fluffguf

Vad kul med de där stämplarna, jag har aldrig testat att måla mönster eftersom jag knappt kan måla vanligt lack snyggt

• Fluffguf
    maddie3 skrev 2009-01-06 18:49:59 följande:
    Hej tjejer Har för mig att någon här tipsade om en eyeliner pensel som var böjd för en enklare applicering, men jag minns inte var eller vad det var för märke. Kan någon hjälpa mig??? Vore jättetacksam.
    ID har också en sån pensel, den finns på strawberrynet: se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&goChar=B#DETAIL
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-01-07 16:47:10 följande:
    Nu har jag inte kunnat låta bli länge... jag köpte värmespolar idag. Inga dyra (pengarna börjar ta slut) men de verkar okej. hur man nu vet det. Iallafall... Är det någon som vet hur man gör??? Tips mottages tacksamt!
    Jag fick i julklapp, så jag har bara hunnit testa en gång och har inte så bra koll heller... Jag fick dem inte riktigt att sitta uppe som de skulle, men jag antar att man lär sig
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-01-07 17:20:45 följande:
    Fluffguf skrev 2009-01-07 17:14:04 följande: Såg verkligen lyxiga ut! Mina har ingen keramikyta. Nu läste jag att de inte fick nudda vatten. HAHA! Jag var på gång att fylla behållaren med vatten...
    Haha, du kanske ska läsa instruktionerna innan du börjar
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-01-07 17:55:09 följande:
    Fluffguf skrev 2009-01-07 17:29:24 följande: Ja, har gjort det nu. Tur det. HAHA! Men en sak som jag inte fattar... ska man rulla i bött eller i torrt hår? Det står att ingen fukt får komma nära dem, innebär det då att det är torrt hår som gäller? Och sedan... har du någon produkt i innan du har spolarna i? Kanske ska jag starta en tråd för detta? Så fler ser frågan...
    Jag har ingen koll på sånt direkt, jag använde bara mousse efter, då blev det mer volymigt än korkskruvslockar sas... Jag hade torrt hår.
    Läggningsvätska borde väl funka, en kompis som är frisör hade det i mitt hår när hon lockade, men det var med locktång.
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-01-07 18:47:22 följande:
    Fluffguf skrev 2009-01-07 18:29:31 följande: Jag får väl ringa och fråga vad hon tycker. Använder du mousse efter? Blir det inte stelt då? Jag har mousse i blött hår innan jag fönar.
    Jo det blev lite stelt, men det var det enda jag hade hemma Jag äger typ inga hårprodukter Men det funkade helt okej ändå, jag typ fluffade upp håret så det blev lite rufsigt sådär...
  • Fluffguf

Jag fick paket idag från strawberrynet
    Dels IDs complexion enhancers kit (se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&goChar=B#DETAIL) som jag inte har testat ännu, och så var jag bara tvungen att testa magic wand-mascaran (se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&CatgId=15), de har extrapris på den nu så jag betalade 95 för den
    Jag måste nog säga att jag är positivt överraskad av den, när jag först såg den trodde jag att den skulle resultera i att man får typ tre megatjocka ögonfransar Det var lite meckigt att få till det, man är ju så van vid vanliga borstar, och jag rekomenderar en bra ögonfranskam för att få riktigt fina fransar, men de blev verkligen otroligt långa och täta, som dockögonfransar Det tar nog ett tag innan jag får till det riktigt bra utan att klumpa dock...

• Fluffguf
    Tullemi skrev 2009-01-08 20:37:32 följande:
    Den mascaran har jag också inhandlat (dock för 200kr ), men jag har inte riktigt hunnit testa den än. Jag måste ha en lugn kväll för mig själv här, så det har inte blivit av än. Men den verkar spännande iaf .
    Ja, man får nog träna lite för att få in snitsen, men det är alltid kul att testa nya grejer
Svar på tråden Smink smink smink!