Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

Kvällens sminkning finns i galleriet, en sotning i grått. Inte så värst inspirerat kanske, men sotningar är min räddning när jag har noll fantasi

• Fluffguf

Jag fick paket från elf idag, två shimmering facial whip och ett gäng läppglans, jag har inte hunnit testa dem ännu dock

• Fluffguf

Jag har hunnit testa mitt nya ELF-smink nu, jag är nöjd iaf Jag gillade shimmering facial whip, det är alltid bra att hitta en produkt som man kan ha till typ allt, sparar plats Den blev riktigt snygg som highlighter, och perfekt att dutta lite i inre ögonvrån.
    Läppglansen var helt okej, inte det bästa jag har provat men verkligen inte det sämsta heller. Lite roligt också att jag köpte fyra olika sorter och alla applicerades på olika sätt Hållbarheten verkar helt okej, vissa av dem är kanske lite mer klistriga än vad jag föredrar.

• Fluffguf
    Sanrah skrev 2009-02-11 16:07:52 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-11 15:55:16 följande: Vad bra att du gillade det. Fast "klistriga" läppglans gillar jag inte.
    Nej, inte jag heller, men å andra sidan håller de väl oftast bättre än de som är mer lättflytande?
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-02-11 18:33:08 följande:
    Phantera jag har försökt förklara i min blogg det där med bronzer osv...
    Bra guide
    Jag funderade lite på det där med bronzer när jag köpte IDs complexion enhancers, det fanns en liten broschyr med som visade hur man skulle lägga produkterna, och enligt den skulle man lägga bronzer på näsan (ja alltså inte bara där, men det var det jag reagerade på ), jag tyckte att det kändes lite fel, men jag antar att det finns massor av olika åsikter om hur man ska göra...
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2009-02-11 22:11:04 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-11 18:49:51 följande: Man kan använda bronzer på "nässidorna" för att skulptera men det var ju inte det jag ville visa. Men att ta bronzer på näsan för mycket kan ge lite "rudolf med röda mulen" tycker jag.
    Ja, det var ungefär så jag tyckte också
  • Fluffguf
    Emeraldy skrev 2009-02-12 21:41:56 följande:
    Jag smyger mig in då och då med nån fråga, så nu är det dags igen Jag vill ha tips på en kajalpenna till vattenlinjen. Har en vit billig idag, men den är för...vit. Vad använder ni?
    Jag använder vanilla från make up store, den är som man kan gissa lite vaniljfärgad och blir inte så skarp.
  • Fluffguf

Ja, det är ganska många som reagerar på clinique, men för mig funkar det bra, det är ju väldigt individuellt vilken serie som funkar bäst. Inte för att jag har provat allt då

• Fluffguf
    Sanrah skrev 2009-02-13 15:56:48 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-13 15:48:11 följande: Har du inte Jag har aldrig vågat prova Clinique hört så mycket dåligt om det. Jag har dock prova-på-kit i badrumshyllan.
    Jag provade det bara för att de hade det där kitet, och så var jag nöjd med deras pore minimizer. Jag är lite sugen på att testa dermalogica, men det får vänta tills det jag har hemma tar slut
Svar på tråden Smink smink smink!