Smink smink smink!
Kvällens sminkning finns i galleriet, en sotning i grått. Inte så värst inspirerat kanske, men sotningar är min räddning när jag har noll fantasi
Kvällens sminkning finns i galleriet, en sotning i grått. Inte så värst inspirerat kanske, men sotningar är min räddning när jag har noll fantasi
Phantera: tack De kommer från www.pureluxecosmetics.com, jag tror att alla som det inte står något annat märke på är därifrån...
Jag fick paket från elf idag, två shimmering facial whip och ett gäng läppglans, jag har inte hunnit testa dem ännu dock
Jag har hunnit testa mitt nya ELF-smink nu, jag är nöjd iaf Jag gillade shimmering facial whip, det är alltid bra att hitta en produkt som man kan ha till typ allt, sparar plats
Den blev riktigt snygg som highlighter, och perfekt att dutta lite i inre ögonvrån.
Läppglansen var helt okej, inte det bästa jag har provat men verkligen inte det sämsta heller. Lite roligt också att jag köpte fyra olika sorter och alla applicerades på olika sätt Hållbarheten verkar helt okej, vissa av dem är kanske lite mer klistriga än vad jag föredrar.
Ja, det är ganska många som reagerar på clinique, men för mig funkar det bra, det är ju väldigt individuellt vilken serie som funkar bäst. Inte för att jag har provat allt då