Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

Kajsan skrev 2009-01-14 15:44:47 följande:
    Så ! Nu har jag vart och fyndat! Viva la Diva boxen med en miljard ögonskuggor ( de fick ta fram de från lgaret, de hade plockat in alla idag för prishöjning, men den kostade frtfarande 159 idag ) Och Dior show blackout mascaran med ögonskuggorna i paketet för 255 -Fynd! Nu ska det provas!
    Vilka roliga fynd Vad var det för ögonskuggor som var i paketet med diorshow?
  • Fluffguf

PolarnOpyret: jag vet inte om du gillar mineralsmink, men everyday minerals (www.everydayminerals.com) har ett antal olika concealers i olika färger, bland annat en lite mintgrön som ska dölja röda partier. Jag har inte testat den själv dock! Fördelen med mineralsmink är att man kan blanda till exakt den nyans man vill ha, så det passar nog alla hudtoner

• Fluffguf
    mysmika skrev 2009-01-23 19:53:30 följande:
    Slänger in en fråga... Är det nån här som beställt från www.eyeslipsface.se/ Jag kunde inte motstå för det var ju så billigt. Fick hem det i går, snabb lev. Testade mineralskuggan idag, och jag tyckte den var helt ok. Är ff lika fin utan veck och ränder.
    Vilken underbar sida, massa fint ju Jag måste nog beställa något och testa!
  • Fluffguf
    mysmika skrev 2009-01-23 19:53:30 följande:
    Slänger in en fråga... Är det nån här som beställt från www.eyeslipsface.se/ Jag kunde inte motstå för det var ju så billigt. Fick hem det i går, snabb lev. Testade mineralskuggan idag, och jag tyckte den var helt ok. Är ff lika fin utan veck och ränder.
    Just det, hur mycket betalade du för frakten?
  • Fluffguf
    Sanrah skrev 2009-01-24 17:45:21 följande:
    Tittar in här men är urdålig på smink. Jag i alla fall köpt blueberry mascaran och den gillar jag.
    Kul att jag kunde locka in dig, jag har lärt mig det mesta jag kan om smink i den här tråden
  • Fluffguf

Nu har jag testat IDs compexion enhancers (se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&goChar=B#DETAIL) ett par veckor, och jag måste säga att jag är riktigt nöjd! Färgerna passar mig perfekt, man ser sådär lagom fräsch ut utan att det blir för sminkat. Pure radiance är en ny favorit hos mig, den ser inte speciellt spännande ut i burken, men den ger verkligen ett fint resultat, fräscht och skimrande.

• Fluffguf
    maddie3 skrev 2009-01-26 10:31:36 följande:
    trolltyg skrev 2009-01-26 10:16:39 följande: Jag har oxå beställt därifrån :) väntar med förväntan på paketet. Hoppas det inte tar så lång tid. Sjukt billigt var det iallafall.
    trolltyg skrev 2009-01-26 10:16:39 följande:
    Nu har jag beställt hur mycket som helst från e.l.f sidan. Det var ju så billigt så jag fick värsta köpbehovet. Spännande att se om det är något bra.
    Vad bra, då får ni rapportera så jag vet om jag ska köpa
  • Fluffguf

Jag läste lite mer om elf, och det verkar som att de har ett fast fraktpris per order på £3.95, perfekt ursäkt att shoppa lite extra då

• Fluffguf
    mjuik skrev 2009-01-26 15:04:42 följande:
    Nu när jag kollar så ser jag att jag betalade £3.95 i frakt. Jag kollade inte det när jag beställde. Klickade bara i massor saker =)
    Ja lätt hänt till de priserna
  • Fluffguf

Vad använder ni för shampo? Jag är sugen på att testa något riktigt bra, jag har alltid använt billiga märken... Gärna något som man kan köpa på nätet

Svar på tråden Smink smink smink!