Smink smink smink!

PolarnOpyret: jag vet inte om du gillar mineralsmink, men everyday minerals (www.everydayminerals.com) har ett antal olika concealers i olika färger, bland annat en lite mintgrön som ska dölja röda partier. Jag har inte testat den själv dock! Fördelen med mineralsmink är att man kan blanda till exakt den nyans man vill ha, så det passar nog alla hudtoner
Nu har jag testat IDs compexion enhancers (se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&goChar=B#DETAIL) ett par veckor, och jag måste säga att jag är riktigt nöjd! Färgerna passar mig perfekt, man ser sådär lagom fräsch ut utan att det blir för sminkat. Pure radiance är en ny favorit hos mig, den ser inte speciellt spännande ut i burken, men den ger verkligen ett fint resultat, fräscht och skimrande.
Jag läste lite mer om elf, och det verkar som att de har ett fast fraktpris per order på £3.95, perfekt ursäkt att shoppa lite extra då
Vad använder ni för shampo? Jag är sugen på att testa något riktigt bra, jag har alltid använt billiga märken... Gärna något som man kan köpa på nätet