Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink!

maddie3 skrev 2009-02-02 13:12:20 följande:
    Fridapida- Jag har nu provat ELF:s skimmer i tub. Jag blev jättenöjd, tyckte det var läckert skimmer. Jag testa ena dagen med lite highligher under ögonbrynet o kindben. Sen idag har jag det på läpparna. Ska åka utomlands om en vecka så då åker den med ner i sminkväskan, tänk vad läckert det blir när man har fått lite färg :)
    Jag är lite nyfiken på den också, vilken färg köpte du?
  • Fluffguf

Jag var tvungen att slänga iväg en beställning nu, det blev mest läppglans, och lite lösögonfransar, jag har velat testa det ett tag Nu får vi väl seom jag blir nöjd! Det bästa av allt är att jag tyckte att jag verkligen köpte massor, och allt gick på 226

• Fluffguf
    maddie3 skrev 2009-02-02 18:50:35 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-02 18:07:23 följande: Jag köpte färgen Persimmon :)tror jag ska investera i nån mer.
    Jag funderade på att ta den, men jag beställde pink lemonade och citrus.
  • Fluffguf
    Shoppingtokig skrev 2009-02-02 22:04:17 följande:
    mjuik skrev 2009-02-02 16:01:51 följande: Mkt för pengarna gillar vi!
    Eller hur Det är liksom två helt olika nöjen med att köpa riktigt fina märkesprodukter och att kunna skoppa loss nästan gratis
  • Fluffguf

Idag fick jag ett infall och testade lösögonfransar för första gången Jag kom fram till att det inte var så svårt som jag trodde (jag hade fått för mig att det var typ omöjligt att få det snyggt), och att jag behöver ett bättre lim till dem Visst var det någon i tråden som sa att limmet man får med är värdelöst och att man skulle köpa nåt annat? Vilket märke ska man satsa på?

• Fluffguf

Tack för tipsen, nu vet jag vad jag ska köpa för mina julklappspresentkort (ja, jag har fortfarande kvar dem, helt otroligt!)

• Fluffguf
    Sanrah skrev 2009-02-04 16:25:23 följande:
    Sanrah skrev 2009-01-31 19:25:51 följande: Ingen som vet?
    De har en del på strawberrynet, men inte startpaketet just nu iaf, annars vet jag inte.
  • Fluffguf
    Sanrah skrev 2009-02-04 20:39:59 följande:
    Tack, för tipsen.
    Det kan vara rätt bra att gå någonstans där de säljer id och se vilken färg de rekommenderar, jag tycker iaf att det är svårt att hitta rätt själv
  • Fluffguf
    Sanrah skrev 2009-02-04 20:56:24 följande:
    Fluffguf skrev 2009-02-04 20:45:35 följande: Det har jag redan gjort, tyvärr hade inte min färg i starpaktet. Det var därför jag efterlyste var man kunde köpa
    Ahh, typiskt
  • Fluffguf
    Kajsan skrev 2009-02-07 12:32:23 följande:
    Sephora skickar inte till sverige va? *hinner inte kolla, nu är det bråttom här*
    Tyvärr inte
Svar på tråden Smink smink smink!