Inlägg från: Phantera |Visa alla inlägg
  • Phantera

Smink smink smink!

En grej jag rekommenderar, inget smink, utan för håret:
    Kérastase Noctogenist - SÉRUM NUIT !!
    Har använt det två gånger och ser och känner redan resultat! Vilken lycka!!

En "hårmask" man masserar in i håret vid läggdags. (Torrt eller handdukstorkat hår) och så sover man med det.
    På morgonen är det bara borsta som vanligt. Kanon!!!

• Phantera

trollsanna skrev 2008-12-28 17:53:53 följande:

Efter allt prat om blå skugga så testade jag och exprimenterade lite med blåa skuggor idag. Fast en blåmetallic skulle vara jättehäftigt. Tror jag måste in till stan imorgon och inhandla den. har inte många blå skuggor. Blåa maken finns i bloggen.
    Snyggt med lite mörkare färg på dig.
    Och du passade bra i den blåa färgen, snygg sminkning!
  • Phantera

Det finns en till sort för "fint hår".

lyckligmamma skrev 2008-12-29 11:20:53 följande:
    Tack ska kolla upp det!
    [/citat]
  • Phantera

Måste man prenumerera på blush's nyhetsbrev för att få komma in på sidan?

• Phantera

Det var visst en annan sida...sorry!

• Phantera

Sophie81 skrev 2008-12-30 09:32:37 följande:

Hej, har kollat igenom tråden lite lätt har en liten fråga till er proffs Vad tycker ni om ID:s sminkprodukter? Jag brukar använda deras mineralfoundation (medium beige). Har använt den de senaste 4 åren (är ganska frälst faktiskt, blir så naturligt).När det gäller mascara och rouge är jag väldigt ombytlig. Är lite sugen på att prova NARS orgasm, men var kan man köpa den?
    Jag tycker de är bra. Har många olika i.d-produkter och jag tycker de är bra allihop.
    Jag gillar det här med tap, swirl och buff.
    Tycker nog Everyday Minerals är bra också.
    Men har inte testat EM tillräckligt mkt för att göra en rättvis jämförelse.
    Hittade ett svenskt märke som jag gillar också, funderar på att ta och beställa en fullsize när jag behöver köpa ny foundation nästa gång.
  • Phantera

Vad tycker ni om Lumenes primer för ansiktet? Är den lika bra som ögonprimern?

• Phantera

LMK skrev 2008-12-30 19:10:23 följande:

Phantera skrev 2008-12-30 19:01:58 följande:
    Japp! Har själv bara testat skuggorna därifrån & de är jättebra allihopa. Grymt billiga oxå pureluxecosmetics.com/home.php
    Jo...jag har suttit och tittat mycket på deras sida idag och blir så sugen. Många fina skuggor. Jag är inne på det här med mineralsmink så jag vill gärna "köra på det".
    Då ska jag definitivt beställa!
    Tack för ditt svar!
    Kunde kanske hittat svaret någonstans på sidan, men jag orkade inte...höhö...
Svar på tråden Smink smink smink!