Inlägg från: Phantera |Visa alla inlägg
  • Phantera

Smink smink smink!

maddie3 skrev 2009-01-21 21:59:32 följande:

Är det någon av er som testat Lars Wallins makeup? Jag är jättenyfiken hur de är, har hittat en favvo bland hans ögonskuggor "kimberly".
    Visste inte ens att han hade make up!
    Vad är det för make up...inte mineral va?
    Jag googlar lite tror jag...hihi...
  • Phantera

maddie3 skrev 2009-01-21 21:59:32 följande:

Är det någon av er som testat Lars Wallins makeup? Jag är jättenyfiken hur de är, har hittat en favvo bland hans ögonskuggor "kimberly".
    Oj! Kimerly var verkligen läcker!
    Jag gillade även: Vanessa, Nicole, Micha och Heather också!
    Fast typ alla var läckra. Eller kanske inte Fergie. Är inte sååå förtjust av den typen av färg. Kanske passar som blush?
  • Phantera

Muffin kan man köpa på MUS och Mist på Face eller hur?
    Face finns bara i Stockholm eller?
    Jag är så shoppingsugen, men skulle vilja shoppa "live" och inte bara på nätet!
    Kicks finns i Avesta, och Lindex, de har ju en del smink...samt Åhléns...hm...gah!

• Phantera

LMK skrev 2009-01-22 17:16:02 följande:

Nala skrev 2009-01-22 17:11:53 följande:
    Nemas! Det är jättesvårt med foton. Allt blir såå mycket mesigare än irl. Nu skall jag iväg på Afrogympa!! Hur kul som helst!!
    Afrogympa? Ingår det en afrofrisyr-peruk då?
    Skämt åt sidor...vad ÄR det? Hoppa o dansa till bongotrummor?
  • Phantera

Karisma skrev 2009-01-22 17:48:34 följande:

Min lillasyster fyller 18år om en vecka om jag tänkte jag skulle köpa bla ngn/nga snygga ögonskuggor åt henne. Vilken färg passar henne bäst? Bortse från att hon ser lite krokig ut i ansiktet. Läpparna och allt annat är hon nöjd med, bara lite färg på ögonen behövs.www.familjeliv.se/hem/karisma/galleri.php frågade ju tidigare i tråden vad jag skulle ge henne i julklapp, funderade ju på att hon skulle få bli sminkad på mus. Det slutade iaf med att vi gav henne 500:-. Hon köpte smink för alltihop. hon var helnöjd med allt, nu har hon en grund inför att hon ska börja gå ut på krogen. Tänkte nu att jag skulle fylla på hennes sminkförråd. /kristina
    Åh! Fin lillasyster!
    Jag skulle kunna tänka mig något som trollsanna brukar ha. Rosa och lila. Titta in på hennes blogg så finns där många bilder på hennes sminkningar.
    Hm...hennes blogg:
    Typ något sånt här: trollsannasmakeup.blogspot.com
    trollsannasmakeup.blogspot.com/2008/12/gott-nytt-r.html
    trollsannasmakeup.blogspot.com/2008/12/onsdagens-make_11.html och
    trollsannasmakeup.blogspot.com/2008/12/onsdagens-make.html

=)

Hoppas du hittar något som din lillasyster kommer tycka om och använda. Annars är presentkort bra även om det är tråkigt.
    Men man får kanske köpa på öppetköp?
  • Phantera

Jag har uppdaterat bloggen, ny sminkning idag bl a.

phantera.blogg.se

Nu har jag skallebank...för mycket för huvudet idag!
    Natti!

• Phantera

Fridapida skrev 2009-01-22 22:50:59 följande:

Karisma skrev 2009-01-22 22:45:06 följande:
    Jag menar att i Umeå finns både Japonesque och Smashbox, vad finns det mer? I Örebro, där jag bor, finns verkligen bara det vanligaste... skittrist. Vad händer där uppe i norr? Det var inget illa menat, bara avundsjukt.
    Vad finns i Fagersta, låt se...?
    L'Oréal och...ett märke till?
    Typ inget jag använder förutom L'Oréals make up-remover! *suck*

Tur att nätet finns!
    Synd bara att man inte kan beställa från Kicks, MUS och FACE på nätet!
  • Phantera

Karisma > Låter som en bra mascara om den håller vad den "lovar". Vill gärna höra vad du tycker sen!

Kvällens make ligger uppe.
    Men det blir så himla ljus på bild. Suck! Har inget bra ljus så jag kan ta utan blixt!
    Men men...

Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden Smink smink smink!