Smink smink smink!
Linny skrev 2009-01-04 11:30:08 följande:
STORT grattis till Eskil! Här går det undan!

Hoppas mötet med storebrodern gick bra!

Sköt om er!
Linny skrev 2009-01-04 11:30:08 följande:
rocketqueen skrev 2009-01-11 09:02:09 följande:
Vad betyder "Swatch" ?
De pratar om olika färger och swatch. När jag söker på en översättning hittar jag ingen bra.
Något om som en färgguide? Men jag får inte in det i sammanhanget...
Förresten, dagens och fredagens make:
phantera.blogg.se
rocketqueen skrev 2009-01-11 21:18:18 följande:
OT:
Spanar in i tråden i nya FamiljeLiv. Men jag vet inte om jag gillar designen. Eller designen i sig är det inget fel på. Men jag tycker att allt blir så smalt. Själva forumstråden, alla inlägg är mycket smalare. Så mycket reklam på sidorna.
Skulle kunna vara bredare. Visserligen har jag ju en widescreen-skärm på min laptop...men ändå.
Vad tycker ni som tittat med nya familjeliv?
OT:
Spanar in i tråden i nya FamiljeLiv. Men jag vet inte om jag gillar designen. Eller designen i sig är det inget fel på. Men jag tycker att allt blir så smalt. Själva forumstråden, alla inlägg är mycket smalare. Så mycket reklam på sidorna.
Skulle kunna vara bredare. Visserligen har jag ju en widescreen-skärm på min laptop...men ändå.
Vad tycker ni som tittat med nya familjeliv?
Grattis!
Vad kul att det äntligen lossar lite!
Förstår att du vill att något ska hända NU!
Jag är lika dan. Har jag väl bestämt mig för något så blir jag sååå otålig. Hatar att vänta...särskillt om man inte riktigt vet vad man väntar på...så Grattis!
Ojoj! Låter nästan lite läskigt att rasa så fort.
Snart anklagas du väl för bukplastik mm. Det råkar ju alla "stjärnor" ut för.
T ex Angelina Jolie. Fatta lixom...hon ammar/ammade? ju tvillingar också. Visst kan hon fixat sig. Men de är så snabba att basunera ut vad de tror. Djäkla skvallerpress asså! Allt för en story.
Stackars "Brittan" t ex. Häxjakten på henne! Fy!
Skönt att han äter och mår bra i alla fall!
Vad är det du brukar förhandla om? Jag ska förhandla om min lön (nytt jobb) snart...men vete sjutton hur jag ska bete mig!!
phantera.blogg.se/
Dagens make lite längre ner i inlägget.
Fridapida > Håller med övriga. Jättesnygga lockar! Blir avis på ditt hår! Så fin färg och lyster!
LMK > Lät snyggt!
Synd du inte hade någon bild!!
Nu lite TV, sen lite sova, sen lite jobba! Urk!
Karisma skrev 2009-01-15 18:49:29 följande: