• Bemyangel

Bortskämd unge??

Min pojkvän som jag har varit ihop med i 2år hade nyss flyttat och jag hade fått nyckeln till hans nya lägenhet. Han skulle komma strax efter han slutat jobbet. Det va alltså en barn fri vecka.( Han har 2 barn som han har varannan vecka en son på 8 år och en dotter som nyss fyllt 10 år.) Gick runt och kollade, såg att barnen hade fått det största rummet, medans han klämt in sin dubbelsäng i det lilla.(Man kan knappt komma i sängen) Inte mycket att hänga upp sig på men jag blev riktigt irriterad när jag letade efter mina grejor och inte hittade dom, dom som stått i hans förra badrums skåp i snart 2 års tid. Min tandborste, min hårspray,min borste, mitt shampoo och balsam ( använder dyra frisör grejor som jag inte vill att barnen ska ta,)hudcreme, kropps creme och en deodorant. KOllade på lilla toaletten, där det va uppraddat med lypsyler på nedre hyllan (dotterns gissa jag på.) Tänkte mina saker kanske ligger i detta badrumsskåp med 2 luckor. Öppnade och fick se att hela skåpet hade occuperats av dottern med läppglans och lypsyler. Med stora mellan rum så att hela skåpet kunde fyllas ut minsann trots att dessa skulle få plats på 2 hyllor... Min fasa besannandes då jag ringde pojkvännen. Hans dotter som är 10 år, bara barnet hade fått ett helt eget badrums skåp, fast hon inte sminkar sig, och detta badrums skåp va inte litet heller. Otroligt !!!Upptäckte inte att mina saker fanns att hitta, de låg i en låda. ( ville inte snoka men fick reda på detta när jag frågade min pojkvän) Tycker det är hemskt att ett barn får uppta ett helt badrums skåp med lypsyler och läppglans som hon knappt använder. Medans jag nu fick klämma in mina saker som jag faktiskt regelbundet använder varje dag som jag är där ( är där kanske 11 dagar av 14 dagar.) Kände mig inte välkommen längre. Va som han nästan markera att här bor jag och mina barn.. Kände mig inte hemma som han trodde jag skulle göra direkt, eftersom jag kommer va i denna lägenhet typ lika mycket som honom mer än vad hans barn är där iaf.

Besviken och känner mig utanför

• Svar på tråden Bortskämd unge??
  • zeebra

kan du inte prata med honom?
    det är säkert så att om han nu inte har sina barn boende hos sig så ofta så vill han att dom ska känna att det är deras hem också när dom kommer, jag tror inte han menar att frysa ut dig hade det varit tvärtom så hade han säkert inte tänkt så killar och tjejer är olika, förklara vad du känner så går det säkert att lösa eller prata med dottern coh säg att ni kan väl dela skåp om du är orolig för att hon ska använda ditt sminkså ge henne som honkan ha själv finns ju billigt.

• Sanda

bortskämd flickvän??

Adrian 060206 Agnes 070413 = Kärlek
  • Caisa85

Men herregud. Barnen bor ju där och behöver plats för sina saker, skaffa fler skåp.

• Zaria

TS, det verkar inte ens som att ni bor ihop? Eller har jag missuppfattat dig? Då är det ju hans och barnens hem.

• Bemyangel
    Svar på #5
    Jag bor där för det mesta men har inte flyttat in helt än..Bor där mer än barnen iaf
  • Bemyangel
    Svar på #4
    Nej jag bor där mer än barnen...
  • Bemyangel
    Svar på #4
    Finns inte rum för fler skåp
  • Bemyangel
    Svar på #3
    Nej normal flickvän som bor där mer än barnen och som då vill känna sig hemma. Han vill att jag flyttar in permanenet men jag vet inte riktigt än. Men det är redan som om jag bor där, är ju där hela tiden.
  • Bemyangel
    Svar på #1
    Tack för ditt svar. Nån som förstår iaf. Har pratat med honom då detta hände, men han verkar inte förstå hur jag känner ändå.. Karlar,...
Svar på tråden Bortskämd unge??