• xxJessikaxx

Pergopinglorna del 16

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla pluss som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

-------------------------------------------------- -------------------------------

LIST TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36567454.html

TEMP TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m34559385.html

-------------------------------------------------- --------------------------------
    -------------------------------------------------- --------------------------------

När vi fått vårat efterlängtade plus så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m34788435.html

När vi fått våra älskade barn så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m34207946.html

-------------------------------------------------- ---------------------------------

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 18:07
    Hej tjejer ny tråd för oss som fått våra guldklimpar: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m36930253.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 06:17
    Ny temptråd
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m37340830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 10:57
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 22:21
    Lite statistik över pergon
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-04 08:19
    Ny tråd för oss som fått pergo-småttingar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m39864754.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 20:53
    NY LIST-TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39736590.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 08:46
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 16
  • Love is everything

Testade - med Rfsu´s test idag (BIM-1). Fattar ingenting.... Brösten värker som aldrig förr, molvärken har dock försvunnit nu. Detta har aldrig varit något menssymtom för mig....

När är det egentligen våran tur?????????? Varför ska vi behöva vänta, vi som längtar meeeeeest känns det som.....

• Kinne79

Love is everything skrev 2009-03-13 08:58:16 följande:

Testade - med Rfsu´s test idag (BIM-1). Fattar ingenting.... Brösten värker som aldrig förr, molvärken har dock försvunnit nu. Detta har aldrig varit något menssymtom för mig.... När är det egentligen våran tur?????????? Varför ska vi behöva vänta, vi som längtar meeeeeest känns det som.....
    Så länge mensen inte kommer finns det fortfarande en chans. Du kanske är låghormonare som kommer att plussa flera dagar efter BIM. Håller tummarna.
  • Skrutt74

Love is: Jag säger som trulsa; så länge mensen är borta ska su ha hopp. Jag håller tummarna för att det blir ett plus för dig!

• xxJessikaxx

Love is, trist, men jag plussade faktiskt på BIM +3 i januari. Dock slutade det ju tråkigt den gången men menar att det finns hopp ännu!

• xxJessikaxx

Testade alltså minus på BIM -1 den gången för att klargöra.

• Love is everything

Ni har rätt!! Man blir bara så frustrerad! Det testet ska ju vara extra känsligt... Får se vad som händer i helgen! Kram på er!

• xxJessikaxx

Jag testar alltid med CB! Tycker de är bäst! Har hört dem som fått missvisande resultat med RFSU:s men som sagt, så länge mensen är borta finns det hopp!

• Nadja Andersson

Jag har nu äntligen fått gjort en spolning, jag var nervös helt i onödan för jag hade tur och det kändes ingenting. Läkaren hittade inget konstigt på mig utan jag hade fint flöde. Så nu återstår frågan, varför får jag inte behålla något barn.

Jag håller fortfarande tummarna för all ni som kämpar.

• Nadja Andersson

Love is everything - Håller med vad några sagt tidigare, det finns fortfarande en chans att det blivit något. Din nivå kanske bara inte är så hög just nu, vänta några dagar och prova igen, och på din beskrivning låter det ju som om det kan ha blivit något.

• Love is everything

Jo, jag har ett CB digitalt hemma. Tänkte ta det om ett par dagar om mensen (föhoppningsvis) inte kommer... Har jag väntat 2 veckor, sen ÄL, kan jag väl vänta ett par dagar till?

Tack för erat stöd! Känns jätteskönt att ha människor som går igenom samma saker som stöttar en och ens bekymmer....

Har förresten UVI, kan det ha nåt med testet att göra?? Tror inte det va?

Svar på tråden Pergopinglorna del 16