Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Retrovagntråden 14

Hittade också hit.

• Garageänkan

Boothwalker skrev 2008-12-30 15:39:53 följande:

Här. Kan vi inte komma överrens om en nödlösning. OM tråden försvinner igen kollar man helt enkelt i bloggen (eller på nåns sida) där nya tråden länkas. Vad tror ni om det (vi skriver in det i TS) Så slipper vi mejla alla... (och glömma hälften, för vi är faktiskt rätt många nu...)
    De brukar komma tillbaks igen men ska vi hålla oss till denhär ändå? Tycker jag. Annars blir det så himla jobbigt med två trådar. Våran ena medlemstråd händer det stup i kvarten med att den är språlöst ett tag sen så kommer den tillbaks så vi har en reservtråd också
  • Garageänkan

Boothwalker skrev 2008-12-30 15:51:39 följande:

13 är tillbaka...
    Ja så vad gör vi? mitt förslag är att uppdatera den TS med denna tråd, den borde väl dö snart ändå? Så kör vi här istället?
  • Garageänkan

Tessax skrev 2008-12-30 16:04:09 följande:

Tycker jag med! Lägg ner den gamla och fortsätt här nu när vi ändå startat en 14.
    Den som startade den är väl den enda som kan ändra i TS
  • Garageänkan

Tessax skrev 2008-12-30 16:07:38 följande:

Jo, men vad menar du att vi ska skriva där? Det är ju bara att lägga ett inlägg sist i 13 med hänvisning hit Det har funkat innan i alla fall.
    säker? många läser ju inte senaste inläggen alls
  • Garageänkan

jag klickade bort den från mina favoriter nu och uppmanar alla andra att göra det så självdör den nog snart

• Garageänkan
    AlexandraK skrev 2008-12-30 16:10:16 följande:
    Någon som vill hjälpa mig med en sak? Köpte en äldre träleksak (70-tal?) att sätta på babysitter. Fick nu höra att dom kan vara skadliga för bebisen - pga att färgen kan vara giftig. Är det sant?!
    Vissa äldra färger innehåller ju bly. Men jag vet inte när det förbjöds, det var väl mest i plast som det var farligt? Borde gå att söka på det?
    Jag tänker som så att det kan inte vara sååååå farligt i en babysitterleksak? Det är ju ingen bitring?
  • Garageänkan

Boothwalker skrev 2008-12-30 16:13:55 följande:

är inte de rätt svåra att bita i om barnet sitter i babysittern? =)
    Ja skrev jag inte det?
  • Garageänkan
    FridaLee skrev 2008-12-30 16:50:45 följande:
    har inga egna bilder än så det fick bli från annonsen, ska ta mer bilder sen när jag har tid och slänga in i mitt galleri om nån vill se.
    Vilken fin, vilkert fint skick den ser ut att vara i
  • Garageänkan
    spuff skrev 2008-12-30 20:26:25 följande:
    eller rödsprit och vatten.
    Lär inte funka på fuskskinnet, tror det löser upp limmet emellan liksom så blir det att skinna av sig...
Svar på tråden Retrovagntråden 14