Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Retrovagntråden 14

Hur stort är retro POP? Jag har en POP mickey mouse manchesterjacka från 80talet eller 70 talet. strl 150. Något att lägga ut på tradera?

• Garageänkan
    spuff skrev 2009-01-10 22:11:14 följande:
    Det tror jag är värt att testa, har sett såna gå för rätt mycket.Ok tack, den är i kanonskick så... Får testa.
  • Garageänkan

Häxan Hedda skrev 2009-01-11 01:02:56 följande:

Även jag har fått svar av "Grisen" och jag undrar,det stod väl inte högstbjudande i annonsen?
    Vem är grisen :)
  • Garageänkan

oasis4ever skrev 2009-01-11 17:48:24 följande:

hittade denna just på youtube! Känsliga tittare bör inte se. Hur fankanman va så elak mot en vagn. Många sulkys därute som får likadan behandling:

(självklart inte min video)
    Haha, såg ut som de fick ont iaf
  • Garageänkan

Tessax skrev 2009-01-11 18:25:41 följande:

Vill bara tipsa om att om ni har ett sånthär påslakan- sälj det NU! Hade tänkt buda för jag hade ett likadant när jag var liten som min pappa i sin tur hade när han var tonåring men det där har ju ballat ur totalt, helt sanslöst! :-O www.tradera.com/Lackert-GRONT-PASLAKAN-oanvan...
    OOOOH då har jag en guldgruva här hemma, har massvis med coola påslakan från 60-70 i nästan nyskick. Både vuxen och barn. Och Gardiner osv osv men jag skulle inte vilja sälja, finns ju en anledning till att jag har dem, jag gillar dem ju.
  • Garageänkan

Tessax skrev 2009-01-11 18:32:02 följande:

Fast det är just DET motivet som är så eftertraktat. Jag förstår bara inte varför egentligen. Det kan ju inte vara det nostalgiska värdet som styr för ALLA.
    Jag har det också. Faktiskt, Två påslakan och kanske örngotten.
  • Garageänkan

Tessax skrev 2009-01-11 18:37:50 följande:

Oj, då kan du tjäna en hel del pengar
    Känns faktiskt lite konstigt att lägga ut påslakan min mamma och pappa haft till försäljning, de är inte alls slitna eller så. men men, hamnar jag i en ekonomisk kris så
  • Garageänkan

Tessax skrev 2009-01-11 18:42:11 följande:

Haha, ja du kan ju se det som en investering tills vidare
    det är ju det jag hävdar för sambon att alla vagnarna skall sparas till sämre tider som en investering alltså
  • Garageänkan

oasis4ever skrev 2009-01-11 18:52:58 följande:

Garageänkan: Var det så grannens 15 åring behandlade brio sulkyn me girafftyg?
    Jag tror det . Såg det ju inte själv.
Svar på tråden Retrovagntråden 14