Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Retrovagntråden 14

jagäraf skrev 2009-01-09 13:05:11 följande:
    Nu har jag fått ett nytt mail då hon påstår att hennes sambo svarat och skrivit fel. Hon är själv född 1982 och det är hennes vagn osv osv. Men även det är fel för 1982 såg de inte ut så. Skit samma, nu lägger jag ned det här.
    Nå ja, om man är född 1982 och köper en vagn 1972 så är man lite speciell haha
  • Garageänkan

sarahl skrev 2009-01-09 13:04:58 följande:

fu vad trist, idag kom klädseln till teutonia, har betalat 450:- med frakt för den, för det första så är inte hela klädseln med, hon har skickat sufletten sittdynan och skyddet man har på bågen. sufletten har 1 hål, flera småhål och blekningar. ringde henne och hon menade på att det var alla tygdelar, OMÖJLIGT sa jag. hon skulle kolla när hon kom hem om det fanns nå mer på vagnen. inte retro aktuellt kanske men var tvungen att avreagera mig lite.
    nej vad tråkigt...
  • Garageänkan

Tessax skrev 2009-01-09 11:20:36 följande:

Absolut inte en Emmaljunga, möjligtvis AWN eller ORA.... www.blocket.se/vi/19751194.htm
    Ja det är en ora jag har ju en sån men min har vita hjul . Suflettespännena är likadana som på brio sufletterna från 80 talet så därför förvillas folk
  • Garageänkan

Veladis skrev 2009-01-10 11:29:41 följande:

Jag går vilsde på den sidan! Hur hittar man dina foton? Hur söker man på personer?
    gå in på search så finns det en flik med personer
  • Garageänkan

Veladis skrev 2009-01-10 11:33:31 följande:

Thank you! Jamen det är ju precis den vagnen ju!
    Jepps. Jag trodde själv att den var något brio- ihopplock först.
  • Garageänkan

Min ena ora, alltså den som är brun i liggdelen sa hon att var från 75-76 och att sittdelen var från 86 typ? Stämmer det?

Den gröna Oran av galon är från 79-80 sa hon men den kan ju va äldre också.

Den ora sittdelen i brun manchester jag ej har på bild eftersom vagnen är särplockad på vinden är från 79

Hur vet man vilken modell det är på dem? Om de heter ngt speciellt alltså.

• Garageänkan

Lokatt skrev 2009-01-10 20:30:02 följande:

ja, bussgods ville ha 1.596,00 kr  för att frakta en vagn till göteborg från värmland! ,
    'Jag som tyckte det är dyrt HÄR ni verkar ha svindyr post i sverige, samt sviiindyra frakter.
  • Garageänkan

Cecci78 skrev 2009-01-10 21:45:25 följande:

Åhlens, såg igår att de har på syavdelningen, skumplast tror jag de kallade det, fanns 0,4 mm och 2 cm i tjocklek tror jag. Pust, försöker läsa ikapp alla miljoner sidor jag missat för att jag inte läst på ett par dagar...
    och sånt liggunderlägg till camping borde ju också funka?
Svar på tråden Retrovagntråden 14