Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Retrovagntråden 14

*hittat hit*

• Lokatt

Tessax skrev 2008-12-30 14:45:31 följande:

Vilka har inte blivit mailade nu då? (Ledsen att jag missade dig Lokatt!)
    ingen fara

tyvärr är jag nog inte så bra hjälp, minns aldrig namn tittar mest på press.bilden och blir helt förvirrad när nån byter

Men det har ju tillkommit några nya i tråden på senare tid iaf. vet jag.
  • Lokatt

tror ni jag vågar ta jif på min 60-talare oxå? Den är i såndär tunnare och mattare "galon"

• Lokatt
    spuff skrev 2008-12-30 21:29:26 följande:
    kolla in vinyl cleaner www.leathercare.se/produkter.htm det kanske är nåt.
    Smart! Det ska jag kolla om nån affär här har! Visste jag inte fanns!
    Min 60-talare ska rengöras varsamt, den är i så fint skick
  • Lokatt

EowynAurora skrev 2008-12-30 23:27:04 följande:

Lokatt skrev 2008-12-30 23:20:40 följande:
    aahh där hittade jag den...men den ligger för samma pris där oxå?! d får hon ändå aldrig...eller?
    det är synd på suffletten, annars hade den ju varit värd betydligt mer! men 600 borde den absolut gå för, tror jag. iof. dum sälja vagn tid just nu.
    Hade suffletten bara varit lite finare hade jag varit rijtigt sugen
  • Lokatt

Nemia noj skrev 2008-12-30 23:33:19 följande:

Nu har jag peta in dom nya vagnarna i bloggen för dom nyfikna nemia-oj.blogspot.com/
    ooohh, fina vagnar! Du hade flera med stora hjul och stänkskärmar oxå!! *avis*
  • Lokatt

Myrkryp skrev 2008-12-30 23:44:02 följande:

EowynAurora skrev 2008-12-30 23:11:03 följande:
    ÅÅHHH... Det där är ju min röda liggvagn, fast som sittvagn och med små hjul... synd att det inte var en sittdel istället (duo liksom) så hade jag kunnat köpt och nån som saknar ett spakchassi hade blivit glad. Nåja, sambo är inte särskilt förtjust i just kombinationen med det klarröda och klarblå så det var väl lika bra att den inte var HELT perfekt *intalar sig*...och guuuud vad ni skriver härinne!
    fast det var ju ingen duo...
    Är det där vad ni kallar sparkchassi? Alltså lika som på min bruna emmaljunga då.
  • Lokatt

Nemia noj skrev 2008-12-30 23:50:35 följande:

nee de e väl en fast sittvagn?? eller?? alltså ingen spakchassi? sova var de ja!
    jo, det var ju det jag skrev till myrkryp, att det inte är en duo, utan fast.
    Jag är lite osäker kring vad ni kallar sparkchassi, därför jag funderade på om den var det?
Svar på tråden Retrovagntråden 14